امام جمعه کوهبنان گفت: روزی تمام فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها آزاد می‌شود و این ظلم شدیدی که در آن منطقه و خیلی از کشورها حاکم است پایان داده خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۸۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲

حجت‌الاسلام عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در استان کرمان با اشاره به نامگذاری 29 دی ماه به عنوان روز غزه اظهار داشت: یکی از پیام‌های کشور ما  توجه و پاسخ دادن به ندای مسلمانان است و این از آموزه‌های دینی ماست و مسلمانان باید به فکر برادران خود در کشورهای اسلامی باشند.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه غزه یک قسمتی از کشور بزرگ اسلامی و کشور فلسطین است که مورد تهاجم صهیونیست‌ها قرار گرفته است، عنوان کرد: با توجه به پیام انقلاب اسلامی و اینکه مردم مسلمان غزه از این پیام استفاده کرده‌اند باید در مقابل ظلم بایستند و با ظلم مقابله کنند.

جعفری افزود: به همین مناسبت هم مردم فلسطین به خوبی دریافتند که در نبردهای اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کردند و در آن جنگ 22 روزه و جنگ هشت روزه توانستند قدرت صهیونیستی را متزلزل و آنها را به عقب‌نشینی وادار کنند.

وی خاطرنشان کرد: این پیغام برای همه ملت‌ها است که اگر در برابر ظلم و ستم ایستادگی و پافشاری کنند قطعا پیروز خواهند شد و ظالم و غاصب هر چند که مورد حمایت استکبار باشد باز هم مجبور است تسلیم خواسته ملت‌های مقاوم قرار گیرد.

امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: جبهه مقاومت که در کشورهای مختلف راه‌اندازی شده از مسلمانان حمایت می‌کند و این نهضت قطعا به پیروزی‌های بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

جعفری گفت: ان‌شاءالله روزی فرا خواهد رسید که تمام فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها آزاد خواهد شد و به امت اسلامی و به مردمی که ساکن آن منطقه هستند باز گردانده شود و این ظلم شدیدی که اکنون به نام صهیونیست‌ها در آن منطقه و خیلی از کشورها حاکم است پایان داده خواهد شد.

 

ارسال نظرات