خبرهای داغ:
عضو پیشین شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: سبک زندگی ما مثل افکارمان نیست و علت این است که تغییر رفتار داده‌ایم و خواسته و یا ناخواسته در مسیری حرکت کرده‌ایم که دشمن باعث آن شده است.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۸۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مرتضی احمدیان در گردهمایی فصلی دبیران درس آمادگی دفاعی مدارس شرق استان که عصر امروز به میزبانی شاهرود در مرکز ضمن خدمت فرهنگیان این شهر برگزار شد با اشاره به پروژه نفوذ دشمن اظهار کرد: نفوذ، داخل شدن در یک موضوعی با اثرپذیری را گویند که شکلی از قدرت و از نوع قدرت نرم است.
وی افزود: در موضوع نفوذ، یک نفوذکننده و یک نفوذپذیر داریم که اگر نفوذکننده بتواند تأثیر خود را بگذارد، نفوذ صورت می‌گیرد که این اتفاق همراه با القاء و اقناع هست و نفوذکننده مخاطب را مجاب به پذیرش طرز تفکر خودش می‌کند.
احمدیان با بیان اینکه توانایی یک فرد در تغییر نگرش دیگران را نفوذ گویند خاطرنشان کرد: نفوذ لزوماً منفی نیست بلکه مثبت هم وجود دارد که به عنوان نمونه از نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر دنیا می‌توان به عنوان یک نفوذ مثبت یاد کرد.
وی با اشاره به اهداف نفوذ تصریح کرد: نفوذ دارای اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است که در نفوذ کوتاه‌مدت می‌توان به تغییر موازنه قدرت و تغییر افکار به نفع خود اشاره کرد.
احمدیان با اشاره به نفوذ میان‌مدت و بلندمدت افزود: در نفوذ میان‌مدت تغییر رفتار پیگیری می‌شود و در نفوذ بلندمدت تغییر نظام و حاکمیت در دستور کار است.
عضو پیشین شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه چرا سبک زندگی ما مثل افکارمان نیست گفت: علت این است که تغییر رفتار داده‌ایم و این را دشمن باعث شده است و ما در این مسیر خواسته و یا ناخواسته حرکت کرده‌ایم.
وی با اشاره به فتنه عنوان کرد: فتنه یعنی حق و باطل با هم طوری ممزوج شوند که تشخیص آن امکان‌پذیر نباشد و در فتنه 88 دیدیم این موضوع از شهرهای بزرگ شروع شد و در برخی از شهرهای کوچک نیز شکل گرفت.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در باب نفوذ و اغتشاشات خیابانی ماه اخیر اظهار کرد: نفوذ شکلی از قدرت است که یکی از انواع آن شکل اقتصادی است و بر اساس احادیث ما اگر از دری فقر وارد شود از در دیگر ایمان خارج می‌شود و تأکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از همین است.
وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر درون با نگاه بر بیرون که برگرفته از مبانی دینی است و باید در سفره مردم رؤیت شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها