خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان‌شرقی در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه استان هم با تاکید به اینکه سپاه تحریم شدنی و حذف شدنی نیست، گفت: سپاه از بین مردم و دل مردم برخاسته و اصلا می‌توان گفت که مردم همان سپاه هستند.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۹۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش با تاکید به اینکه سپاه به عنوان اولین مولود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: سپاه در دوم اردیبهشت ۵۸ اساسنامه را از طرف امام راحل که ابلاغ شده بود را دریافت کرد و با آغاز انقلاب این نهاد نیز با انقلاب فعال بوده است.

وی افزود: سپاه از بین مردم و از دل مردم برخاسته است و اصلا می‌توان گفت که مردم همان سپاه هستند.

خدابخش ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوایل انقلاب و در دوره فعالیت‌های تروریستی گروهک‌ها در کشور فعال بوده و در دوره هشت سال دفاع مقدس، در حوزه سازندگی، جنگ سخت و نرم و فعالیت‌های اقتصادی نقش بی‌بدیل خود را ایفا کرده است.

خدابخش ادامه داد: سپاه با انقلاب اسلامی عجین شده و کسانی که سپاه را تحریم می‌کنند در حقیقت انقلاب، ارزش‌ها و ملت ایران را تهدید می‌کند.

وی با تاکید به اینکه سپاه تحریم شدنی و حذف شدنی نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگران در داخل و خارج کشور پایدار و جاودان بوده و خواهد ماند.

خدابخش با قدردانی از زحمات سردار دلاور و آزاده سرافراز سردار کریمیان در استان، گفت: بنده با اینکه با سردار کریمیان همشهری هستم ولی توفیق همکاری در یک استان را در طی این چهار ماه در آذربایجان‌شرقی داشتم.

وی ادامه داد: سردار کریمیان جزو سردارانی است که در دوران سال دفاع مقدس در اردبیل شهید معرفی شده بود و بعدها مشخص شد که اسیر بعثی‌ها شده است.

خدابخش ابراز کرد: در این چهار ماه حضور در آذربایجان‌شرقی جز جاری شدن خیر و برکت از یک بنده صالح چون سردار کریمیان در استان ندیده‌ام و این یک برکت برای آذربایجان‌شرقی محسوب می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در فتنه اخیر که از مشهد آغاز شد و سپس در دیگر استان‌ها گسترش یافت، بعد از ظهر در تهران مسابقه بین دو تیم تراکتورسازی و پیروزی بود که اهانت زیادی به طرفداران تراکتور شد و خیلی‌ها روی این موضوع کلید کردند، افزود: بعد از آن اغتشاشات و مسابقه فوتبال در تبریر با دو موج مواجه بودیم که یکی سراسری و دیگر اهانت به طرفداران بود ولی خدا را شاکر هستیم که با وفاداری مردم آذربایجان به ارزش‌ها و ولایت پذیری  هیچ اتفاقی نیافتاد.

وی افزود: تعامل و همکاری نیروهای مسلح در فتنه اخیر در استان وصف‌ناپدیر بود و حتی بنده در قرارگاه امام علی(ع) سپاه و نیروی انتظامی حضور یافته و از نزدیک شاهد این همکاری‌ها بودم.

خدابخش با بیان اینکه در فتنه اخیر برخی ادعاها بود که چون برخی گروه‌ها و جریان‌ها وارد موضوع نشده‌اند، هیچ اتفاقی در تبریز نخواهد افتاد، تصریح کرد: بعد از چند روز این گروه‌های تجزیه‌طلب نیز بیانه حضور دادند که به خیابان‌ها خواهند ریخت و بعد هم بیانیه دیگر دادند که بعد از مسابقه فوتبال تراکتورسازی و استقلال تظاهرات خواهند کرد که با درایت و بصیرت خود مردم استان چنین اتفاقی نیافتاد.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی و امنیتی نمره 20 در کنترل آرامش استان گرفت و سپاه و قوه قضائیه و تدابیر و رفتارهای مردمی نماینده ولی فقیه در این آرامش استان بسیار موثر بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: این امر بی‌نظیر در کشور بوده که  هوای شهر آلوده باشد و نماینده ولی‌فقیه در استان سوار اتوبوس شود و یا در دانشگاه حضور داشته ناهار خود را در سلف سرویس با دانشجویان صرف کند و یا همین اواخر در استادیوم حضور یافته و مردمی بودن خود را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: تعامل در استان خیلی ارزشمند بوده و نشان می‌دهد مردم آذربایجان کماکان ولایت‌پذیر و انقلابی هستند و قلبشان برای انقلاب و رهبری می‌تپد.

خدابخش افزود: آذربایجان‌شرقی با هوشیاری مردمانش در فتنه اخیر فریب نخورده روسفید و سرافراز از این موضوع در آمد و البته از تبریز و آذربایجان نیز به غیر این انتظار نمی‌رود.

وی بیان کرد: برای سردار کریمیان دعا کرده و آرزوی سلامت و توفیق برای این دلاورمرد داریم و در مقابل عرض خیرمقدم برای سردار خرم، فرمانده جدید سپاه عاشورا داریم که یکی دیگر از دلاورمردان انقلاب بوده که همیشه دلش برای انقلاب می‌تپد.

ارسال نظرات