خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه، بسیج را دستاورد بزرگ انقلاب دانست و بر لزوم معرفی این دستاوردها به نسل جوان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۳۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه, هوشنگ بازوند در نشست ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجرکه در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه فجر باید مردمی باشد چرا که انقلاب متعلق به همین مردم است، مردمی که هر زمان که احساس می کنند نیاز به حضورشان است با تمام وجود از انقلاب پاسداری می کنند.

 

وی ابراز داشت: در این راستا باید دستگاههای دولتی، سازمانهای مردم نهاد، صاحبان کارخانه و ... به صورت ویژه در این جشن ها مشارکت کنند و در این راه از محل اعتبارات هزینه کنند.

 

استاندار کرمانشاه، جشن های امسال را از حساسیت ویژه ای برخوردار دانست وتصریح کرد: لازم است دستاوردهای انقلاب را به مردم به خصوص دهه هفتادی ها بیشتر معرفی کنیم.

 

وی ادامه داد: حوادث اخیر نشان می دهد، شاید مسئولین در معرفی دستاوردهای انقلاب و معرفی آنها به نسل جوان و دهه هفتادی ها کوتاهی کرده باشند.

 

بازوند اذعان داشت: حداقل ۴۰ دستاورد انقلاب را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و به جوانان بگوییم که این انقلاب با خون شهدا و بزرگان بسیاری به ثمر نشسته است.

 

وی گفت: دشمنان اسلام به خصوص مثلث آمریکا، اسرائیل و عربستان وقتی احساس می کنند که نمی توانند اجماع علیه جمهوری اسلامی را شکل دهند. نقشه های شومی را برای جوانان ما طراحی می کنند اما مردم با بصیرت و آگاه هیچگاه به آنها اجازه سوء استفاده را نمی دهند.

 

استاندار کرمانشاه رهبر انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را بزرگترین دستاورد انقلاب معرفی کرد و ابراز داشت: اینکه در حال حاضر در خاور میانه تنها جزیره امن هستیم بخاطر مدیریت این دستاورد بزرگ است که در هیچ کجای دنیا این رهبری قابل مقایسه نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: ارج نهادن به رای مردم و حضور مردم در صحنه های حساس که سرمایه های اجتماعی هستند از دیگر دستاوردهای انقلاب هستند.

 

بازوند افزود: همچنین بسیج دستاورد بزرگی برای انقلاب است که در مواقع حساس وارد شده و تهدید ها را به فرصت تبدیل می کند و همین بسیج و حضور مردم هشت سال جنگ نابرابر را اداره کرد.

 

 

وی گفت: احیاء فرهنگ خودباوری نیز دستاورد بزرگی است که فرزندان این مرز و بوم به جایی رسیده اند که در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری اتفاقات مهم را رقم می زنند.

 

استاندار کرمانشاه، دستاوردهای انقلاب را یادگار امام(ره) دانست و افزود: در این راستا پاسداشت وحفظ آن واجب است.

ارسال نظرات