مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه نظرآباد مطرح کرد ؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه نظرآباد گفت : اسکتبار ستیزی ملت ایران بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی و مایه یأس دشمنان اسلام است.بصیرت مردم انقلابی و ولایی بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۳۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام  فلاح نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه نظرآباد در جمع پایوران سپاه این ناحیه با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی در انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام ارزشی کشورمان هیچ وقت به بایگانی نرفته و فراموش نمی‌شود، گفت: ما در طریق مکتب حسینی و حمایت از مظلومان جهان همواره در صحنه حاضر بوده و انقلابمان را متعلق به همه مستضعفان و آزادی‌خواهان می‌دانیم.

 

بصیرت مردم انقلابی و ولایی بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرد

 

فلاح نژاد دلیل خاضع بودن دنیای استکبار را در برابر قدرت ملت ایران واقعیت فراموش‌نشدنی در اثبات حقانیت نظام اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز پرچمدار واقعی عزت و عظمت جامعه اسلامی است.

وی به ریشه های آشوب های اخیر پرداخت و گفت : ریشه این آشوبها را استکبار جهانی به رهبری آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی و حمایت های مالی رژیم عربستان سعودی و برخی عوامل و دشمنان داخلی خود فروخته و جاهل است.

وی افزود: افزون بر آمریکا، برخی فریب خوردگان داخلی نیز خواستار پایان شعار مرگ بر آمریکا و استکبارستیزی شده اند اما مردم با حضور پرشور در راهپیمایی و تظاهرات یوم الله 13 آبان امید آمریکا و فریب خوردگان داخلی را به یأس بدل کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه نظرآباد در پایان خاطر نشان کرد :داشتن بصیرت مردم بار دیگر توطئه آمریکای جنایتکار و همدستانش را خنثی کرد.

 

 

خبرنگار بسیجی : سیده ساجده قریشی

ارسال نظرات
پر بیننده ها