خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با بیان اینکه توجه به دین بهترین گزینه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: بنیه های فرهنگی جامعه در این جهت باید تقویت شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۵۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در جمع ائمه شورای سیاست گذاری نماز جمعه، افزود: مقام معظم رهبری از نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یاد کرده و بر تقویت این قرارگاه تاکید کردند.
وی با بیان اینکه استفاده از واژه 'قرارگاه' در فرمایشات مقام معظم رهبری که یک اصطلاح نظامی است چنین استنباط می شود که توجه به نماز جمعه از حساسیت بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام رضوی مقابله با هجمه های نرم فرهنگی دشمنان در شرایط کنونی را تقویت قرارگاه های فرهنگی که همان مساجد و نماز جمعه هاست، عنوان کرد.
وی از نماز جمعه به عنوان محور امت اسلامی یاد کرد و بر حضور مردم در نماز جمعه ها تاکید کرد.
حجت الاسلام رضوی با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش، لزوم توجه همگان بر امر آموزش و پرورش در جامعه شد و افزود: تربیت اصولی و صحیح فرزندان می تواند زمینه توسعه و پیشرفت در جامعه را فراهم کند.
وی گفت: هر چقدر در مسائل فرهنگی و آموزشی در جامعه سرمای گذاری شود، به طور قطع نتایج حاصله از آن گسترده تر خواهد بود.
حجت الاسلام رضوی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) از ایشان به عنوان پرچمدار غیرت، شجاعت، ولایتمدار و بزرگ معلم تربیت در خانواده یاد کرد و بر الگو پذیری بانوان از حضرت زینب (س) تاکید کرد.

ارسال نظرات