خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته، گفت: رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم باید جزو اولویت های مهم و اصلی دولت باشد.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۵۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از ایرنا، حجت الاسلام احمد مطهری اصل با بیان اینکه امروز آحاد مردم با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی دست به گریبان هستند، افزود: بدون تردید این مشکلات با وحدت و همدلی بین دولت و مردم و تلاش بیش از پیش مسئولان اجرایی قابل حل است.
وی اظهار کرد: توجه به اشتغال جوانان و تلاش برای کاهش نرخ بیکاری در شهرها و روستاها از جمله رویکردهای مورد نیاز دولت برای رفع مشکلات جامعه است و برای تحقق چنین هدفی باید همه دست در دست هم دهند.
حجت الاسلام مطهری اصل به تقابل آمریکائی ها با ایران اشاره کرد و با بیان اینکه این تقابل و کینه توزی های آمریکائی از بدو پیروزی انقلاب وجود داشته است، گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در طول این سال ها با شناخت دقیق دشمن، در تمامی عرصه های پیروز شده اند و این پیروزی ها به فضل الهی ادامه خواهد یافت.
وی به سخنان مضخک و بی اساس رئیس جمهوری آمریکا درباره ایران و مسلمانان جهان اشاره کرد و افزود: وی همواره در تریبون های مختلف عادت به خنداندن مردم دنیا دارد و تمامی سخنانش ناشی از حماقت است.
وی ادامه داد: توهین به ملت های مختلف جهان از سوی رئیس جمهوری آمریکا نشات گرفته از ناکامی ها و شکست های پی در پی آنان در خاورمیانه و اقصی نقاط جهان است.
وی موضع گیری آمریکا در باره قدس شریف را توهین به میلیون ها مسلمان فلسطینی و سایر کشورها دانست و یادآور شد: رژیم صهیونیستی با حمایت های آمریکا به تمام کشورهای مسلمان چشم طمع دارد.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فرا رسیدن سوم بهمن مصادف با 5 جمادی الثانی سالروز، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، رفع مشکلات جامعه پرستاری کشور و استان را خواستار شد و گفت: پرستاران باید به جایگاه خود ارزش قائل باشند زیرا روز پرستار به عنوان ولادت حضرت زینب(س)، شیرزن دشت کربلا مزین است.
حجت الاسلام مطهری اصل اضافه کرد: بیشتر کارهای بیمارستانی بر عهده قشر زحمت کش پرستاران است و اگر این قشر با نیت خالصانه با بیماران رفتار کنند به جایگاه ارزشی خود خواهند رسید.

ارسال نظرات