خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

امنیت امروز به برکت خون شهداست

امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با تاکید بر اینکه نعمت امنیت به برکت خون شهدا به دست آمده است، گفت: شکر عملی این نعمت با حفظ وحدت در سطح تحقق می یابد.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۵۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده اظهار کرد: از بین بردن اعتماد جامعه، خسارت غیرقابل جبرانی است و با میلیاردها هم جبران نمی شود.
وی افزود: برخی خواسته و برخی ناخواسته مردم را نسبت به نظام بدبین می کنند اما این مساله نفاق و تظاهر را به دنبال خواهد داشت و خطرناک است.
حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به اینکه ملاک مسلمانی، منافع شخصی و حزبی نیست، تاکید کرد: در سبک زندگی اسلامی باید جناح بندی ها را کنار گذاشت و تسلیم معارف و آموزه های اسلام شد.
وی با بیان اینکه اخلاق و رفتار مسئولان جمهوری اسلامی الگویی برای مردم است، عنوان کرد: مردم حق اظهارنظر دارند اما نباید نقد کینه توزانه داشت؛ مسئولان هم باید دقت کنند تا اشتباه آنان به نام اسلام نوشته نشود.
امام جمعه مرند در خطبه دوم نیز به سالروز میلاد حضرت زینب (س) اشاره کرد و اذعان کرد: اگر مدیریت و مواضع آن حضرت نبود، کربلا در کربلا می ماند.
حجت الاسلام نعمت زاده همچنین با اشاره به نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نامه مدال افتخار دیگری برای انقلاب اسلامی بود، هر چند دیر به موضع و توصیه های ما پی بردند.
خطیب این هفته نماز جمعه مرند با اشاره به انزوای آمریکا و عربستان در منطقه افزود: نفوذ ایران در منطقه با اسلحه محقق نشده بلکه این نفوذ قلبی بوده است.
وی تاکید کرد: با بصیرت مقام معظم رهبری و مردم، آمریکا اگر توطئه های دیگری را هم علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت آغاز کند، هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه مرند همچنین با تسلیت حادثه کشتی نفتکش سانچی به رهبر و ملت ایران عنوان کرد: از مسئولان انتظار داریم تا قضیه را روشن کنند و به طور شفاف برای مردم گزارش دهند.
وی در بخش پایانی به تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرند اشاره و اذعان کرد: مرند در چند سال اخیر در بهبود و ارتقای مراکز آموزشی موفق بوده است، اما جایگاه مرند بالاتر از این است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها