خطیب این هفته نماز جمعه یزد تصریح کرد: مسئولین و مقاماتی که در سخنرانی‌ها خود می‌گویند که مردم حق اعتراض دارند، باید به اعتراضات و مطالبات مردم پاسخ بدهند و مسئولین نباید نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۵۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، امام‌جمعه موقت یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به رخدادها و اغتشاشات اخیر کشور و همچنین اقدام به‌موقع و بصیرت مردم در این خصوص، اظهار داشت: مردم کشور ثابت کردند که هرگاه خطری نظام و انقلاب اسلامی را تهدید کند درصحنه هستند، چراکه این نظام را برای خود می‌دانند و در این راه از مال و جان خود گذشته‌اند و به این راه اعتقاددارند.

حجت‌الاسلام سید جواد آیت‌اللهی با بیان اینکه مردم برای دفاع از اسلام، قرآن، امام زمان و نائب ایشان و حمایت از ولایت در میدان حاضر شدند، گفت: این مردم بصیر بار دیگر در حماسه 22 بهمن ثابت خواهند کرد بر عهد خود با انقلاب پابرجا هستند و مشت محکمی به دهان دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و کشور خواهند زد.

وی اضافه کرد: مردم همواره وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده‌اند و مسئولین نظام نیز باید قدردان چنین مردمی باشند و به وظایف خود به‌درستی عمل کرده و مشکلات و معضلات آن‌ها را برطرف کنند و در خدمت مردم باشند.

خطیب این هفته نماز جمعه یزد تصریح کرد: مسئولین و مقاماتی که در سخنرانی‌ها خود می‌گویند که مردم حق اعتراض دارند، باید به اعتراضات و مطالبات مردم پاسخ بدهند و مسئولین نباید نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشند.

آیت‌اللهی ادامه داد: مردم اعتراضات خود را در خصوص مسائل اقتصادی و فرهنگی و مشکلات معیشتی بیان کردند و مسئولین و مدیران باید پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه آن‌طور که مشهود است و به گفته کاسبان و بازاریان رکود بی‌سابقه‌ای بر بازار حاکم است، تاکید کرد: وقتی مردم مشکلات معیشتی دارند و پرداخت حقوق کارگران به‌موقع پرداخت نمی‌شود طبیعی است که قدرت خرید آن‌ها کاهش پیدا می‌کند.

خطیب این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه مشکل رکود و بیکاری و معضلات معیشتی با سخنرانی و گزارش دهی حل نمی‌شود، ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های مسئولین خطاب به آن‌ها، اظهار داشت: نمازگزاران دارالعباده یزد از مسئولین و مدیران درخواست دارند که برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی فکری اساسی کنند.

آیت‌اللهی همچنین با اشاره به بحران آب استان یزد و کاهش چشمگیر بارندگی گفت: مسئولین در راستای حل این معضلات در حال تلاش هستند و دراین‌بین عموم اقشار جامعه باید بدانند که در این راستا و جهت حل این معضل مهم باید دست به دعا بردارند و استغفار کرده و از خداوند طلب رحمت کنند.

وی اضافه کرد: دعا و استغفار و استغاثه همواره مورد تأکید معصومین و اولیا خدا بوده و پیامبر اکرم (ص) در این خصوص می‌فرمایند: گناهان، دردهای مردم و دوا و درمان آن استغفار است.
ارسال نظرات