نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: جهان اسلام نبایستی از دشمن اصلی خود یعنی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی است، غفلت کند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۶۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  آیت‌الله سیداحمد میرعمادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اهار داشت: برترین عبادت خداترسی و تلاش برای کسب روزی حلال است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به حادثه غم‌بار درگذشت 32 خدمه کشتی نفت‌کش اشاره کرد و افزود: حقیقتا این حادثه مصیبتی سخت و تاثربرانگیزی بود، این عزیزان دریادلان عرصه اقتصادی بودند که در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کردند.

 

آیت‌الله میرعمادی بیان داشت: سخت است عزیزانی که در عرصه اقتصاد، تولید و بهبود اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کردند با آن حالت دردناک جان بدهند، این مصیبت را به ملت ایران و خانواده‌های آنان تسلیت عرض می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه مسوولان علت حادثه را به دقت بررسی و عوامل موثر در ایجاد این حادثه را موشکافی کرده، یادآور شد: مسوولان در اسرع وقت نتیجه بررسی‌ها را به مردم اعلام کنند تا درس عبرتی برای سایرین شود و دیگر شاهد این‌گونه مصیبت‌ها نباشیم.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: همچنین سالگرد شهادت آتش‌نشانان حادثه پلاسکو را به عموم مردم و خانواده‌های آنان تسلیت می‌گوییم، به راستی که آتش‌نشانان حادثه پلاسکو دریادلانی بودند که دل به آتش زدند تا جان دیگران را نجات دهند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به ولادت باسعادت حضرت زینب(س) در روز سه شنبه هفته آینده اشاره و عنوان کرد: این روز به نام روز پرستار و بهورز نام نهاده شده است، پرستاران این فرشتگان نجاتی که در شرایط سخت بر بالین بیمار حاضر شده و حضرت زینب را الگوی کار خود قرار داده‌اند.

 

آیت‌الله میرعمادی حضرت زینب(س) را از چهره‌های برجسته جهان اسلام و الگویی ماندگار دانست و بیان داشت: حجاب و عفاف، شجاعت و شهامت، ولایت‌مداری و بصیرت در امور سیاسی از جمله ویژگی‌های این بانوی فرهیخته است که می‌تواند برای جامعه امروز الگو واقع شود.

 

وی با ابراز اینکه حضرت زینب(س) قهرمان کربلا و پرچمدار نهضت حسینی بود، خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌های معظم شهدا با الگوبرداری از حضرت زینب(س) از انقلاب اسلامی و نهضت آن محافظت می‌نمایند.

 

امام جمعه خرم‌آباد از نامه مهم اسماعیل هنیه به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران گفت و یادآور شد: نامه رئیس دفتر سیاسی حماس از فلسطین در سالگرد پیروزی مسلمانان فلسطین در جنگ 22 روزه برابر رژیم صهیونیستی به مقام معظم رهبری دو مطلب مهم را در پی داشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: اولین مطلب مهم اینکه این نامه نشان داد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در مسئله فلسطین همواره ثابت و ارزشمند بوده است.

 

وی اظهار داشت: برخلاف کشورهای عربی که به دروغ حمایت از فلسطین را شعار خود قرار داده اما در حقیقت به دنبال برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی هستند، جمهوری اسلامی ایران همواره در حمایت از مظلومان صادقانه رفتار کرده است.

 

آیت‌الله میرعمادی مطلب مهم دیگر نامه رئیس دفتر سیاسی حماس را زنده کردن سخنان رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در سطح جهان عنوان و تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در مقابل رژیم صهیونیستی عده زیاد تاثیر ندارد و آنچه تاثیر دارد مقاومت اسلامی، ایمان و اتحاد اسلامی است.

 

امام جمعه خرم‌آباد گفت: به زودی مقاومت اسلامی با تکیه و توکل بر خداوند متعال و با اتحاد امت‌اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم خواهند شکست.

 

 

نماینده ولی فقیه به سخنان مهم و راهگشا مقام معظم رهبری برای مهمانان پارلمان بین‌المجالس اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که جهان اسلام نبایستی از مسئله اصلی خود که همانا توجه به مسائل فلسطین، یمن، میانمار و بحرین بوده، غافل شوند.

 

 

وی بیان داشت: جهان اسلام نبایستی از دشمن اصلی خود یعنی استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی است، غفلت کند.

 

 

امام‌ جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله در بین مسلمانان بوده، یادآور شد: مسلمانان باید توجه کنند که تمام کشتارهایی که در جهان اسلام و کشورهای اسلامی رخ می‌دهد دستان استکبار جهانی در آن آلوده است.

 

 

آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران، آمریکا در میدان جنگ سخت شکست خورده، خاطرنشان کرد: آمریکا با وجود پرورش نیروهایی همچون طالبان، تکفیری و داعش و با سرمایه‌گذاری های فراوانی که برای شکست ایران کرده بود، اما همواره در برابر ایران شکست خورده است.

 

 

وی افزود: امروز آمریکا جنگ نرم را در پیش گرفته و تحریم‌های سخت اقتصادی و سیاسی را بیشتر کرده است اما آمریکایی‌ها باید بدانند هرگونه تحریم و فشار سیاسی بر اراده قوی ملت ایران تاثیرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات