خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج همدان گفت: اکنون بیکاری مسئله نخست کشور بوده و باید اشتغال زایی اولویت اصلی کشور باشد تا مردم امیدوار شده و از خروج نخبگان جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۶۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

اشتغالزایی اولویت اصلی کشور باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی زلفی گل در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان بیان داشت: آموزش مبنای مدیریت است و هر فرد پیش از پذیرفتن هر مسئولیت باید در آن زمینه آموزش ببیند.

وی بیان کرد: باید به این باور برسیم که دانش و علم مبنای هر کاری است تا مشکلات جامعه برطرف شده و از ایجاد بحران جلوگیری شود.

رئیس مجمع بسیج همدان با انتقاد از صدا و سیما برای برگزاری مناظرات به روش نادرست تصریح کرد: ریشه اعتراضات و اغتساشات سال 88 و امسال در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری بود.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی که شورای نگهبان آنها را تایید کرده برای رسیدن به قدرت به صورت یکدیگر چنگ انداخته و با متهم کردن یکدیگر، همه خدمات نظام را زیر سؤال بردند.

زلفی‌گل با بیان اینکه روحانیت جایگاه ارزشمندی در جامعه ما دارد، گفت: آن ها نیز مانند سایر نامزدهای انتخاباتی رفتار کرده و طوری سیاه نمایی شد که گویی نظام جمهوری اسلامی هیچ توفیقاتی نداشته است.

وی عنوان کرد: همه انصاف را کنار گذاشته و طوری رفتار کردند که خدمات نظام نادیده گرفته شده و طوری وانمود سد که انگار هیچ کاری انجام نشده است.

رئیس مجمع بسیج همدان بیان کرد: کسانی این حرف ها را زدند که زمانی خود عهده دار مسئولیت در کشور بوده و با تخریب یکدیگر مردم را ناامید کردند.

وی با تاکید بر اینکه صداقت باید حرف اول را در کشور بزند، افزود: کسانی که قرار است سکاندار کشور باشند باید اصول اخلاقی را در گفتارشان رعایت کنند.

زلفی گل با تذکر به صدا و سیما برای تغییر در روش مناظرات انتخاباتی گفت: بهترین روش این است که هر کاندیدا، کارشناس خود را برای ارائه برنامه هایش معرفی کند نه اینکه نامزدها که همگی پیش از این مسئول بوده اند دائما همدیگر را تخریب کرده و عملکرد رؤسای جمهور قبلی را زیر سئوال ببرند.

وی تصریح کرد: رسانه های ارتباط جمعی و قلم به دستان و سیاست مداران انصاف به خرج داده و کارهای خوب را هم بگویند یا دست کم همه داشته های نظام را زیر سؤال نبرند.

رئیس مجمع بسیج همدان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: اکنون وضعیت راه های ارتباطی در مقایسه با سال های ابتدای انقلاب بهتر شده و این دستاورد نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: امروز ایران مقام 16 علمی و مقام 7 نانو را در جهان دارد و گردشگر پزشکی داریم و بسیاری از کشورهای همسایه برای درمان به ایران می آیند.

چهره علمی جهان اسلام مطرح کرد: اهالی قلم و  روزنامه نگاران اگر کسی از مدیران جناح شما انتقادی می کند مقابله نکنید زیرا همه به دنبال  خدمت بوده اما مسیرها و سلایق تفاوت داردو هدف همه تحقق ایران اسلامی آزاد و آباد است.

زلفی گل تصریح کرد: اکنون بیکاری مسئله نخست کشور بوده و باید اشتغال زایی اولویت اصلی کشور باشد تا مردم امیدوار شده و از خروج نخبگان جلوگیری شود.

وی اعلام کرد: مدیران و کسانی که از برکت انقلاب به مسند و قدرت رسیده اید، قدر انقلاب را بدانید و جوانان را دریابید زیرا ریشه بسیاری از مشکلات در بیکاری است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان افزود: افرادی که اختیار تولید و اقتصاد و گمرک را دارند باید از ورود محصول مشابه داخلی جلوگیری کنند تا تولیدکننده و کشاورز ایرانی ضرر نکند.

وی عنوان کرد: کسانی که مجوز واردات و گمرک دست آن هاست را به خداوند قسم می دهم این کار را انجام دهند تا بازار تولید رونق یابد.

زلفی گل مطرح کرد: ما صاحب فرهنگ و تمدن بی نظیری در جهان هستیم و حاضر نیستیم آزارمان به یک مور برسد اما در جهان به تروریست متهم می شویم چون مدیران مراقب حرف زدن خود نیستند.

وی گفت: به مدیران و مسئولان کشور  پیشنهاد می دهم زیاد سخنرانی نکنید و وقتی صحبت می کنید از روی نوشته بخوانید تا با هر حرفی برای جامعه ایجاد مشکل نکند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان گل افزود: مدیران باید پیش از مدیریت آموزش ببینند و گواهی آموزشی شرط احراز هویت آنها باشد تا بدانند چطور باید رفتار کنند. 

وی بیان کرد: اگر می خواهیم کشور ساخته شود باید به فرهنگ دفاع مقدس برگردیم زیرا آن دوران چپ و راست معنی نداشت و همه برای یک هدف می جنگیدند.

زلفی گل تصریح کرد: امروز به وحدت نیاز داریم و دولت و مجلس باید در کنار هم باشند و کار کنند و به جنگ بیکاری بروند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات