خبرهای داغ:
امام جمعه بهار با تاکید بر اینکه نباید از ضعف‌ها و مشکلات خودمان غافل شویم، گفت: همه مسئولان و قوای سه گانه باید برای حل مشکلات در کشور تلاش کنند و نباید مشکلات را گردن همدیگر بیاندازیم.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۶۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

نباید از ضعف‌ها و مشکلات خودمان غافل شویم/ مسئله مهم کشور اشتغال و بیکاری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با اشاره به اهمیت تقوای الهی اظهار داشت: تقوی انسان را از گناه و معصیت دور و به خداوند متعال نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به سالروز جنگ 22 روز غزه و تلاش رژیم غاصب و صهیونیستی برای از بین بردن مقاومت در این منطقه کوچک گفت: رژیم صهیونیستی تلاش داشت دو ساعته این منطقه را تصرف کند، اما با مقاومت مردم غزه پس از 22 روز نتوانست کاری از پیش ببرد.

امام جمعه بهار با بیان اینکه بنا بر ادعای رژیم صهیونیستی این رژیم یکی از مجهزترین ارتش‌های جهان را در اختیار دارد، تصریح  کرد: جنگ 22 روزه نصرت الهی بود و نشان داد که نتیجه مقاومت در مقابل دشمن پیروزی است.

وی در ادامه سخنان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) افزود: در کربلا به ظاهر نیروهای حق شکست خوردند اما رشادت‌ها و شجاعت‌های بزرگ بانوی کربلا، پیام این حادثه عظیم را به گوش جهانیان رساند و دشمن را رسوا کرد.

حاتم‌نیا با بیان اینکه حرکت درخشان حضرت زینب (س) در حادثه کربلا نشان دادند که زنان جایگاه ویژه‌ای در حوادث و اتفاقات دارند، افزود: زنان و بانوان در انقلاب اسلامی نیز جایگاه و نقش ویژه‌ای ایفا کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان حادثه کشتی سانچی و تسلیت به خانواده‌های جان باختگان این حادثه گفت: آنها در اوج مظلومیت جان خود را در راه خدمت به وطن اهدا کردند.

امام جمعه بهار در ادامه گریزی هم به حوادث اخیر و اغتشاشات داشت و گفت: دشمن همیشه به دنبال توطئه علیه کشورمان است و باید این مسئله را فراموش نکنیم اما باید یادمان باشد برخی مشکلات نیز در کشور وجود دارد که باید بر طرف شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید از ضعف‌ها و مشکلات خودمان غافل شویم، ادامه داد: همه مسئولان و قوای سه گانه باید برای حل مشکلات در کشور تلاش کنند و نباید مشکلات را گردن همدیگر بیاندازیم.

حاتم‌نیا با اشاره به اینکه اگر وقتی نقد و انتقادی صورت می‌گیرد، نباید تبدیل به تخریب شود، تصریح کرد: مسئله مهم و اساسی امروز کشور اشتغال و بیکاری است و همه باید برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات