پرستاران با جهاد در عرصه مراقبت از بیماران تلاش کنند

امام‌جمعه شهرستان ازنا گفت: پرستاران باید با تأسی و الگوبرداری از حضرت زینب (س) با جهاد و ایثارگری تمام تلاش خود را در عرصه مراقبت از بیماران به انجام رسانند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۷۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰


به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ علی سپهوند امام‌جمعه شهرستان ازنا در جمع نمازگزاران این هفته ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی غزه علیه رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: غزه یکی از متراکم‌ترین نقاط جغرافیایی جهان است که به عرض ۱۰ کیلومتر و طول ۴۰ کیلومتر و دارای ۳۰۰ هزار سکنه و جمعیتی بالغ‌بر یک‌میلیون و هفت‌صد هزار نفر است که با این موقعیت جغرافیایی در جنگ ۲۲ روزه در مقابل اسرائیل جنایتکار با حدود ۸۰۰۰ نفر شهید ایستادگی کردند.


وی افزود: قبل از جنگ ۲۲ روزه غزه اسرائیل در افکار آحاد مردم این تصور را به وجود آورد که ارتش رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است ولی ملت غزه با ایستادگی در برابر این رژیم جعلی آن‌ها را خار کردند.


سپهوند با اشاره به لزوم تحلیل سیاسی و بصیرت در جامعه عنوان کرد: یکی از علت‌هایی که امامان معصوم را به شهادت می‌رساند عدم وجود تحلیل سیاسی در جامعه بود که امروزه مردم ایران اسلامی از تحلیل سیاسی و بصیرتی بالایی هستند.


وی بیان کرد: غزه درواقع بیرون از مرزهای ایران قرارگرفته اما در حقیقت یکی از بخش‌های جغرافیایی ایران اسلامی است که به‌عنوان پیاده ساز کننده احکام اسلامی محسوب می‌شود.


امام‌جمعه ازنا با اشاره به خط مقاومت در منطقه خاطرنشان کرد: لازم است ملت ایران اسلامی از مردم غزه و خط مقاومت آن‌ها حمایت کنند زیرا این خط مقاومت در سوریه، یمن، عراق، لبنان و غزه سپر محکمی برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.


وی گریزی به فضای مجازی زد و گفت: در سال ۱۳۹۰ به دستور مقام معظم رهبری افرادی را برای سازمان‌دهی فضای مجازی مشخص شد که تا این لحظه توقعات مقام معظم رهبری محقق نشده است.


وی تصریح کرد: فضای مجازی دارای دو بعد است بعد اول آن فرا کشوری است که سرورهای آن در خارج از کشور است که برای امنیت و اخلاق ملت ایران اسلامی خطرناک و توسط آن بر پیکره نظام ضربه خواهد زد.


وی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب سلام‌الله علیها نقش تأثیرگذاری در ژرفای اسلام و پایداری نهضت قیام امام حسین علیه‌السلام داشت.


وی افزود: پرستاران باید با تأسی و الگوبرداری از حضرت زینب سلام‌الله علیها با جهاد و ایثارگری تمام تلاش خود را در عرصه مراقبت از بیماران به انجام رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات