خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امروز دفاع از ولایت در اولویت است، گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که می‌خواستند از شهرهای کوچک به نظام ضربه وارد کنند که بار دیگر ملت با بصیرت ایران اسلامی امید دشمنان را به یأس تبدیل کردند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۸۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

امروز دفاع از ولایت در اولویت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مظاهر مجیدی در یادواره سرداران، فرماندهان و 48 شهید روستای گنج تپه از توابع شهرستان بهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه امروز ما است.

وی گفت: شهدای بسیاری در راه استقرار این نظام اسلامی، جان خویش را فدا کردند و ما به عنوان وارثان خون شهدا باید از این راه پاسداری و حراست کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: آرامش و امنیت و عزت امروز ما مدیون خون شهداست و نباید غفلت کنیم و شهدا را به فراموشی بسپاریم.

وی با بیان اینکه امروز دفاع از ولایت در اولویت است، عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که می‌خواستند از شهرهای کوچک به نظام ضربه وارد کنند که بار دیگر ملت با بصیرت ایران اسلامی امید دشمنان را به یأس تبدیل کردند.

سردار مجیدی ابراز داشت: ملت غیور ایران پای ارزش‌های نظام و انقلاب محکم ایستاده‌اند و حاضر نیستند کوچک‌ترین آسیبی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهداء برسد.

وی به هدف شوم دشمنان به ویژه آمریکا اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی در جنگ نرم  می‌خواهد باورها و اعتقادات ملت ما را خدشه دار کند و در این خصوص با تمام وجود و امکانات کار می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت : شبکه اجتماعی به ویژه فضای مجازی آسیب جدی برای به خطر انداختن باورها و اعتقادات دینی است.

وی ادامه داد: فضای مجازی در فتنه اخیر به کمک دشمنان آمد و می خواستند فضای جامعه را با دروغ پراکنی غبارآلود کنند که با هوشیاری و هدایت رهبر معظم انقلاب و مردم این توطئه نیز خنثی شد .

سردار مجیدی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در 19 دی افزود: دشمن در آتش زدن مساجد، حوزه علمیه و امام‌زاده‌ها نشان داد که هیچ اعتقادی به مبانی ارزشی و دینی مردم ندارد و دو دستش پیش مردم باز شد و از طرف دیگر طرفداری مستقیم و ناشیانه ترامپ هم وابستگی این جریان ضد انقلابی را نشان داد و باعث شد که مردم زود چهره دشمن از دوست را تفکیک کرده و بشناسند.

وی افزود: عجز و ناتوانی استکبار در برابر انقلاب اسلامی یک موضوع جدید نیست و ملت بزرگ ایران در قضیه سوریه عملا به دشمنان درس بزرگی دادند و شکست داعش یعنی شکست حامیان داعش بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در ادامه به نقش بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج مجموعه‌ای از نیرو‌های پاک و انقلابی و افتخار آفرینی و عزت برای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیروزی در سوریه  مرهون بسیج بود، تصریح کرد: بسیج روحیه انقلابی را در سوریه زنده کرد و بسیاری از ژنرال‌های سوریه به شجاعت و روحیه جهادی بسیجیان اذعان داشتند.

سردار مجیدی گفت: هرجا وظیفه‌ای برای پاسداری از ولایت وجود داشته باشد، حضور خواهیم داشت و ما افتخارمی‌کنیم که تمام مردم و مسئولان بسیجی هستند و امروز بسیج بالاترین قدرت بازدارندگی در برابر دشمنان را در تمامی زمینه‌ها دارد و دراین موضوع نقش بسیج بی نظیراست.

وی با اشاره به عملیات کربلای 4 گفت : در عملیات کربلای 4 فتح نداشتیم و بلافاصله در عملیات کربلای 5 با طراحی و اتخاذ استراتژی خوب توانستیم پیرزوی بزرگی را به دست آوریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات