امام‌جمعه بروجرد :

مدیریت کردن فضای مجازی از ضروریات است

امام‌جمعه بروجرد گفت:مدیریت کردن فضای مجازی از ضروریات است زیرا که غفلت نمودن از آن امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد زیرا که فضای مجازی علاوه بر فرصت‌هایی که دارد اگر رها شود باعث تهدید شده و دشمنان نظام از این فرصت بهره خواهند برد.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۸۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام‌جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: هدف دشمنان از تحریم کشور ایران اسلامی واردکردن فشار به مردم و ایجاد نارضایتی و تفرقه در بین مردم است.
وی افزود: امروز مردم از مشکلات اقتصادی، بیکاری و رکود رنج می‌برند که بخشی از این مشکلات به علت تحریم دشمنان و بخشی دیگر به علت سوء مدیریت وبی انگیزگی در بین برخی از مدیران است.


خطیب جمعه بروجرد عنوان کرد: مسئولان باید در جهت رفع مشکلات مردم کوشش نموده و از حاشیه‌سازی دوری کرده و با همدلی و اتحاد درصدد رفع موانع و مشکلات کشور تلاش نمایند.


حجت‌الاسلام ترابی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نیاز کشور امروز مهار کردن تورم، مقابله کردن بارکوداقتصادی، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی‌رویه خارجی است.


وی ضمن اشاره به فضای مجازی تصریح کرد: مدیریت کردن فضای مجازی از ضروریات است زیرا که غفلت نمودن از آن امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد زیرا که فضای مجازی علاوه بر فرصت‌هایی که دارد اگر رها شود باعث تهدید شده و دشمنان نظام از این فرصت بهره خواهند برد.


امام‌جمعه بروجرد در بخشی دیگر از سخنان خود با توجه به سخنرانی‌های اخیر بعضی از مسئولین کشور گفت: مسئولان همواره باید توجه داشته باشند و در مورد معصومین دوپهلو صحبت نکنند چون‌که پیامبر (ص) و ائمه (ع) معصوم هستند و خط قرمز ما مسلمانان بوده نباید با این‌گونه سخنرانی‌ها فضای جامعه را ملتهب نمود.

حجت‌الاسلام ترابی ضمن اشاره به نزدیک شدن ولادت حضرت زینب (س) ونامگذاری این روز با عنوان روز پرستار افزود: با توجه به کمالات بسیار بالای این بانوی بزرگوار و نقش قافله‌سالاری آن حضرت و پرستاری از بیماران روز ولادت ایشان (پنجم جمادی‌الاولی) روز پرستار نام‌گرفته است.
خطیب جمعه بروجرد ضمن اشاره به حادثه دردناک نفت‌کش سانچی افزود: تعداد ۳۰ نفر از هم‌وطنان در این حادثه درراه خدمت به کشور جان خویش را نثار نمودند و ملت ایران عزادار شدند و باوجود شایعه‌پراکنی‌های دشمنان در این رابطه، مردم ایران اسلامی و مسئولان با خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه دردناک ابراز همدردی نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات