امام جمعه ریگان

ملت ایران در مقابل جنگ اقتصادی ایستاد

امام جمعه شهرستان ریگان گفت:ملت ایران در مقابل جنگ اقتصادی ایستاد و ملت های دیگر هم باید از ایران الگو و مشق بگیرند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۸۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان  ؛حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ،اظهار داشت:امروز مشکل جوامع اسلامی این است که برخی از جوامع اسلامی توسری خور و نوکر آمریکا و اسرائیل شده اند و دم نمی زنند.

امام جمعه شهرستان ریگان ادامه داد: راه برون رفت از این مشکل، مقاومتی است که برای اضمحلال اسرائیل و آمریکا که نمونه بارز آن جمهوری اسلامی در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه در جنگ سخت استکبار از نظام جمهوری اسلامی شکست خورد،تصریح کرد: اولویت امروز دشمن جنگ نرم است،جنگ نرم به وسیله ابزار های فرهنگی و به وسیله نفوذ، دروغ، شایعه پراکنی با ابزارهای پیشرفته ای که امروز در دنیا وجود دارد از جمله انها فضای مجازی، دشمن از این راه امروز وارد جنگ نرم با نظام جمهوری اسلامی شده و دشمن اولین سنگری که میخواهد فتح کند محیط خانواده است.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی ،در دیدار شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی، خاطر نشان کرد :امروز الحمد الله جمهوری اسلامی در بر ملا کردن دروغ های امریکا در حقوق بشر و مبارزه با تروریسم دست کثیف آمریکا و اسرائیل را بر ملا کرده است و خیانت های آنها را به نسل نو معرفی و شناسایی کرده است.

رنجبر ماهانی در ادامه اظهار داشت:امریکا با استفاده از ابزار های رسانه‌ای قوی و پر کار امروز تلاش و همت او به دنبال این است که واقعیت رفتار خود را در اذهان ملت ها تغییر بدهد و خود را مدافع حقوق بشر معرفی کند.این هدف امریکاست.

وی افزود:امروزه متاسفانه حاکمان سعودی در هم پیمایی و دوستی با دشمن قرار گرفته اند و علیه مسلمانان دست خیانت و جنایت و دست دوستی به هم می دهند.

امام جمعه ریگان اظهار داشت:دنیای اسلام با این همه جمعیت و امکاناتی که در عرصه بین الملل وجود دارد اتحاد دنیای اسلام زمانی فراهم می شود که بین کشور ها و دولت های اسلامی دوستی و اتحاد و مودت برقرار باشد.

وی در ادامه عنوان کرد:ملت ایران در مقابل جنگ اقتصادی ایستاد و ملت های دیگر هم باید از ایران الگو و مشق بگیرند.

رنجبر ماهانی با اشاره به حادثه غمبار در گذشت ۳۲تن از خدمه نفتکش سانچی که در حال انجام وظیفه و خدمت جان خود را از دست دادند،بیان داشت: این حادثه را به خانواده های آنان تسلیت عرض میکنیم و از خداوند متعال برای همه آنان درخواست رحمت و مغفرت می طلبیم.

خطیب جمعه ریگان در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن روز پرستار و بهروز ،افزود:پرستاران ما باید در برابر نا ملایمات و درد بیمار صبر، تعهد و حوصله را از حضرت زینب (س)الگو گیری نمایند. حجاب و عفاف زینبی الگویی است برای پرستاران و بهورزان جوان ما. حجاب و عفاف زینبی باید در نسل جوان پرستار و بهروز به عنوان یک الگوی مدیریتی باشد.

ارسال نظرات