خطیب جمعه کوهبنان گفت: زلزله کوهبنان موجب شد که مردم بر اثر تخریب و آسیب منازل بی‌خانمان شوند، شهر کوهبنان باید با مدیریت جهادی دوباره ساخته شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۸۸
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهبنان به روز غزه اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه‌ای که پاره‌ای از جهان اسلام است، از انقلاب اسلامی درس گرفتند و در برابر دشمنان خود ایستاده و ارتش صهیونیست را متزلزل کردند، باید از مردم این منطقه حمایت کرد.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه علامه امینی خدمات ارزشمندی داشت و همواره ولایت‌مدار بود، گفت: علاوه بر رحلت این عالم بزرگ، سالروز ارتحال حاج عباس قمی صاحب مفاتیح‌الجنان را نیز داریم که چون اعمالش خالصانه بود ماندگار شد و امروز این کتاب در کنار قرآن کریم قرار دارد.

وی با بیان اینکه زلزله کوهبنان موجب شد که مردم بر اثر تخریب و آسیب منازل بی‌خانمان شوند، عنوان کرد: شهر کوهبنان باید با مدیریت جهادی دوباره ساخته شود.

امام جمعه کوهبنان گفت: ولادت با سعادت حضرت زینب(س) را در پیش داریم کسی که به شخصیت زن مقام و متزلت داد تا در برابر سختی‌ها مقاوم باشد.

وی به روز پرستار اشاره کرد و بیان داشت: پرستاران چون انسان‌های والایی هستند به این مقام رسیدند، پیامبر اکرم(ص) از جمله پرستاران است چون شبی تا صبح بر بالین حضرت علی(ع) پرستاری کردند و حضرت علی(ع)، حضرت مریم، نسیبه و... از جمله پرستاران بودند.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی ابراز داشت: از جمله سفارشات ایشان به دنیای اسلام این بود که در  مسائل جدی باشند، دنیای اسلام باید از مظلومان و امت اسلامی بویژه فلسطین حمایت کند و مساله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام باشد

ارسال نظرات