امام‌جمعه نورآباد گفت: باید بر فضای مجازی نظارت شود تا دشمنان نتوانند هم جوانان را از اراجیف و اکاذیب پر کنند، تا دشمنان بدانند قدرت حکومت اسلامی که می‌تواند کنترل کند و اگر تمام عالم باهم متحد شوند چه در فضای مجازی و حقیقی بخصوص رژیم غاصب اسرائیل، که در مقابل ایران مقتدر و باعظمت و رهبری مقتدر، نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۹۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر جمیاری امام‌جمعه شهرستان نورآباد؛ از فرمایشات مقام معظم رهبری یک نصیحت به مسئولین و یک نسبت به مردم کرد و عنوان کرد: نصیحت به مردم این بود که، دهن بین نباشد، نسبت به مسئولین بدبین نباشید اگر یک نفر حرف کذبی زد شما آن را قبول نکنید، با سند و مدرک قبول کنید.

وی افزود: متأسفانه فضای مجازی بلای جان شده است، ما نمی‌گویم فضای مجازی بد است اما تمام خساراتی که ایجاد شد در این شهر و شهرهای دیگر که بخش عظیمی‌اش به این فضای مجازی برمی‌گشت با مشت محکم شما، اغتشاشگران را سر جای خودشان نشاندید.

امام‌جمعه نورآباد افزود: باید بر فضای مجازی نظارت شود تا دشمنان نتوانند هم جوانان را از اراجیف و اکاذیب پر کنند، تا دشمنان بدانند قدرت حکومت اسلامی که می‌تواند کنترل کند و اگر تمام عالم باهم متحد شوند چه در فضای مجازی و حقیقی بخصوص رژیم غاصب اسرائیل، که در مقابل ایران مقتدر و باعظمت و رهبری مقتدر، نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

وی افزود: اما سفارش به مسئولان، که به مردم سخت نگیرند، در عوارضات و مالیات‌ها، در این رکود بازار، گرانی، در این نداشتن شغل مردم باید آرامش داشته باشند مسئولین تا می‌توانید به مردم و کسبه و بازاریان کمک کنند.

جمیاری عنوان کرد: مسئولین پرداخت وام‌ها را تسهیل کنند، آن‌چنان در پرداخت وام‌ها سخت‌گیری نکنند که طرف دریافت‌کننده وام، برود و برنگردد افرادی که به مردم سخت می‌گیرند مدیون هستند، مردم و مسئولین باهم بسازند.

وی افزود: آیا می‌شود از امام معصوم انتقاد کرد؟ خیر نمی‌شود، اما در زمان پیامبر و معصومین اعتراضاتی از سوی کفار صورت گرفته که می‌گفتند که این کارتان غلط است، اما انتقاد یعنی قاطی بودن خوب و بد وقتی میگویند کلام فلانی را نقد کنند یعنی اینکه ما باید اشتباهاتی که هست، اشتباه را از خوبی جدا کنیم و نمی‌شود معصوم را نقد کرد این حرف، حرف پسندیده‌ای نیست.

امام‌جمعه نورآباد تصریح کرد: درگذشت ۳۲ نفر از خدمه کشتی سانچی را تسلیت میگوییم، در این حادثه از بالا و زمین مشکلاتی برای ایران دارند پیش آورند، چرا؟ خداوند متعال هرکس را دوست دارد امتحان کند این حوادث امتحان الهی است.

وی افزود: عزیزان در شهرداری و شورای شهر نسبت به خرید یک سری تزئینات برای ایام و مناسب‌های مختلف اقدامات لازم را مبذول نمایند.

جمیاری عنوان کرد: با تبریک روز پرستار به پرستاران عزیز و زحمت‌کش، از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم که پرستاران نمونه را تشویق کنند مسئولین تا می‌توانید به مردم و کسبه و بازاریان کمک کنند.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات