خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان سرپلذهاب در خطبه های نمازجمعه:

مردم به شایعه پراکنی های دشمن توجه نکنند

امام جمعه موقت شهرستان سرپلذهاب گفت: دشمنان انقلاب به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب و مسئولین کشور از راه شایعه پراکنی هستند که مردم باید هوشیار بوده و به اینگونه شایعات دروغ توجهی نکنند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۹۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲

 حجت الاسلام جوادفاطمی نسب درخطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بااشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی اظهارداشت : استکبارجهانی ودرراس آن آمریکا از اول انقلاب تا امروز به دنبال دشمنی با ملت ونظام جمهوری اسلامی بوده وازهیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 

امام جمعه شهرستان افزود: دشمن همواره درطول دوران انقلاب از روشهای مختلفی برای دشمنی با ایران اسلامی استفاده کرده ولی به لطف خدا ناکام بوده است.


وی تصریح کرد: روش دشمنی استکبار درابتدا از طریق کودتا و ترور وشورشهای قومی وجنگ تحمیلی بود که درهمه آنها باشکست مواجه شدند.

 

وی بابیان اینکه روش استکبار امروز باپیشرفت تکنولوژی تغییر یافته است ادامه داد: رویارویی دشمنان انقلاب با ایران اسلامی امروز از راه جنگ نرم وبااستفاده از ابزارهای فرهنگی وبوسیله نفوذ ، دروغ وشایعه پراکنی است.

 

فاطمی نسب اولویت امروز دشمنان با جمهوری اسلامی ایران را درجنگ نرم دانست و ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ناامیدکردن ملت از نظام ،نابودکردن ایمان واعتقادمردم ومانع تراشی برای حل مشکلات مردم هستند که ماباید دربرابر آنها هوشیار باشیم.

خطیب جمعه شهرستان اذعان داشت: دشمن ازیک طرف با شایعه پراکنی علیه نظام به دنبال بدبین کردم مردم نسبت به نظام وانقلاب وارزشهای انقلابی است وازطرف دیگر تلاش می کند که مشکلات معیشتی مردم حل نشود و تمام ضعفهای موجود در مدیران دولتی را به نظام نسبت می دهد.
وی شایعه پراکنی را از مهمترین تدابیر امروز دشمنان انقلاب دانست و افزود : دشمنان انقلاب درتلاش هستند که با شایعه پراکنی های مختلف دل مردم رالرزانده وآنها را به آینده ناامید کنند که مردم ومسئولین باید هوشیار باشند.

 

وی درادامه بیان داشت: توجه به دشمنی دشمنان ، غافل نشدن از ضعفهای داخلی ،دفاع ازحقوق ملت ومظلومین، تمرکز برمشکلات وتقسیم کار و توجه به مسائل کلیدی تولید واشتغال مهمترین مطالبه رهبر انقلاب از مسئولین کشوراست.

وی بابیان اینکه مردم بدانند که رهبر انقلاب (مدظله العالی) ازمشکلات مطلع بوده و تذکرات جدی می دهند ومسئولین برای رفع مشکلات آنها تلاش میکنند ادامه داد: عدم باورشایعات و عدم اشاعه وتکرار آنها و کمک به مسئولین از مهمترین مطالبات رهبرانقلاب ازمردم است.


امام جمعه شهرستان دربخش دیگری از سخنان خود به سانحه کشتی سانچی اشاره کردوگفت: کسانی که در نفتکش ایرانی سانچی دچار حادثه شده وجان خودرا ازدست دادند به گفته رهبر انقلاب (مدظله العالی)بعنوان افرادی هستند که درراه انجام وظیفه وخدمت به کشور جان داده ودر زمره شهدا قرار میگیرند که باید به خانواده های آنها و ملت بزرگ ایران اسلامی این واقعه دردناک را تسلیت گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار