خبرهای داغ:
با حضور امام جمعه سرپل ذهاب و مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه:
مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان کرمانشاه و امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با حضور در منزل جمعی از جانبازان 70درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان و با هدف پیگیری و بررسی مشکلات جانبازان با آنها دیدار و دلجویی بعمل آوردند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۹۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان کرمانشاه و امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با حضور در منزل جمعی از جانبازان 70درصد دوران دفاع مقدس این شهرستان و با هدف پیگیری و بررسی مشکلات جانبازان با آنها دیدار و دلجویی بعمل آوردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در حاشیه این دیدار معنوی اظهار داشت: در روزهای اولیه پس از زلزله تاکنون دیدارهای بسیاری با این خانواده های معزز داشتیم و با توجه به شرایط ویژه و خاص جانبازان قطع نخایی جویای وضعیت روحی و جسمی آنها نیزشدیم.

 

امام جمعه سرپل ذهاب در ادامه گفت: حضور دلگرم بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمانشاه و شهرستان در کنار خانواده های معظم شهدا و جانبازان پس اززلزله اخیر در سرپل ذهاب قابل تقدیراست و امید است مشکلات و نقصی که در پیش رو این خانواده های زلزله زده است مورد رسیدگی ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام عسگری افزود: خانواده های جانبازان و شهدا نقطه قوت، امید و قدرت هستند و ما از دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران درس روحیه و امید بخش می گیریم.

 

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت، حساس و پیچیده با شروع فصل سرما درشهرستان زلزله زده سرپل ذهاب از مسئولین استان کرمانشاه انتظار می رود نگاه ویژه ای نسبت به خانواده های ایثارگران ،جانبازان قطع نخایی و پدران و مادران سالخورده شهدا داشته باشند تا از حداقل ترین امکانات برخوردارشوند.

 

وی گفت: امید است روحیه صبر، مقاومت و ایستادگی که در وجود خانواده های جانبازان است بیشتر و بیشترشود که این مشکلات به خاطر زلزله اخیر ایجاد شده است پشت سر بگذرانند.

ارسال نظرات