خبرهای داغ:
دومین سالگرد شهید مدافع حرم شهیدعلیرضا حاجیوندقیاسی درحسینیه ثارالله دزفول برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۰۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

به نقل از روابط عمومی بسیج ادارات شهرستان دزفول، دبیربرگزاری دومین سالگرد این شهید والامقام درگفت وگو با خبرنگارما ، با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم شهدای مظلومی هستند که کیلومترها از مرزهای میهن برای دفاع از اسلام وانقلاب سختی کشیدندو به شهادت رسیده اند ، گفت: اگر دفاع مقدس جوانانی مثل شهید فهمیده داشت امروز شهید حاجیوندقیاسی ها که سن وسال نمی شناسد دارد .

سید عزیزاله پژوهیده با بیان اینکه دشمنان به سرکردگی آمریکا نیروهای اجاره‌ای یا صاحبان جنگ نیابتی را در منطقه به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها تجهیز کردند گفت: دشمنان دو جنگ در عراق و سوریه راه‌اندازی کردند که توانستیم با وحدت مدنظر امام و رهبری که برادران شیعه و سنی نمونه بارز تحقق این هدف والا بودند دشمن را از منطقه دور کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مدافعین حرم در مسیر امام حسین(ع) حرکت و به این امام همام اقتدا می کنند، گفت: این کار مدافعان حرم که از کشور خود کوچ کرده و برای دادخواهی مسلمانانی که مورد ظلم واقع شده‌اند می ‌روند، اقتداء به امام حسین(ع) است.

دبیربرگزاری دومین سالگرد شهیدعلیرضا حاجیوندقیاسی؛ با اشاره به اینکه تجلیل از این بزرگواران و خانواده‌ های شهدا کوچک ‌ترین کاری است که ما می‌ توانیم در مقابل این فداکاری بزرگ انجام دهیم،افزود: امروزه نیز هدایت و سکان‌ داری مقام معظم رهبری و پیروزی‌ های این نظام در منطقه و جهان بواسطه این هدایت ‌گری خرد مندانه باعث شده که انقلاب اسلامی ایران به ‌عنوان الگو در جهان شناخته شود و همه مستضعفان به آن چشم بدوزند.

پژوهیده درپایان گفت: دومین سالگرداین شهید والامقام با مشارکت بسیج ادارات وهیئت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول با سخنرانی سرهنگ حاجتی برگزار می شود.

گفتنی است :شهید مدافع حرم « علیرضا حاجیوندقیاسی » سومین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول؛ متولد سال ۶4 بود که داوطلبانه عازم سوریه شد و در دوازدهم بهمن ماه سال 94 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مقابله با نیروهای تروریست تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها