خبرهای داغ:

برگزاری جلسه کار گروه اشتغال شهرستان هندیجان

دربرگزاری کار گروه اشتغال هندیجان استاندار،جمعی از مسئولان استانی،فرماندار،امام جمعه،مسئولان محلی وسرمایه گذاران شهرستان درسالن اجتماعات فرمانداری هندیجان حضورداشتندکه استاندارخوزستان در این جلسه کارگروه اظهارکرد: مشکلات خشکسالی دراستان ومخصوصادر حوزه کشاورزی هندیجان نسبت به دیگر مناطق بیشتر بوده و کشاورزی هندیجان از موارداصلی دربحث اشتغالزایی است که خساراتی به مردم هندیجان وارد شده وهمچنین بیش از۵۰۰میلیاردتومان برای اشتغال روستائیان با بهره ۶درصدوهمچنین برای مناطق مرزی ۴درصداعتباراختصاص داده شده است.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۰۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درهندیجان ،پیش از ظهر جمعه استاندارخوزستان غلامرضاشریعتی دراین جلسه کار گروه اشتغال هندیجان اظهارکرد:اهمیت برای اشتغال افرادجویای کار مخصوصا برای  جوانان از اولویت های اصلی دولت است که با جدیت پیگیر هستیم که مشکلات جوانان در حوزه های مختلف اشتغال حل بشود.
 
وی افزود:تکمیل پروژه آسفالت هندیجان به ماهشهر طبق قول های پیمانکار تا آخر سال پل های آن به اتمام می رسد و جاده چهار خطه خواهدشد و مورد استفاده مردم قرار خواهدگرفت.
 
وی بابیان پیگیری سایت بحرکان و گردشگری در منطقه هندیجان گفت:کارهای مطالعاتی در سایت بحرکان و گردشگری شهرستان هندیجان  باجدیت درحال انجام است  امیدوارم این موارد سرعت پیدا کندتا مکانی تفریحی و ملی در استان وکشور بشود تا به یک منبع خوب برای  اشتغال زایی مردم از نظر معیشتی و اقتصادی بشود.
 
درادامه فرماندار هندیجان کورش مودت دراین جلسه اظهارکرد:مشکلات در حوزه هندیجان کم نیستن که امیدوارم مسئولان استانی در رفع این مشکلات کمک نمایند واز عمده مشکلات بی آبی زمین کشاورزان وبیکاری هست .
 
وی افزود:با راه اندازی مزارع پرورش میگو وپرورش ماهی درقفس بهترین فرصت برای اشتغالی زایی افراد جویای کار خواهدبود. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها