خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مطرح کردن امکان نقد امام معصوم به هیچ‌وجه قابل قبول نیست/ ۱۹ ژانویه باید به‌عنوان نقطه وحدت آذری‌های مسلمان معرفی شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: برخی سخنان رئیس جمهور که در آن نسبت به مسائل فقهی و دینی شبهه وارد می‌کند به هیچ وجه قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۰۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به ۱۹ ژانویه، اظهار داشت: این روز بابد به‌عنوان نقطه اتحاد و اتصال آذری‌ها شناخته شود .

وی، افزود: مهاجرت آذری‌ها در این روز نشان داد که وحدت میان مسلمانان در دنیا بی‌نظیر است و کسی نمی‌تواند مانع این انر شود.

امام جمعه ارومیه، در ادامه خاطرنشان کرد: باید این روز را گرامی داشته و به تمام دنیا اثبات کنیم که آذری‌های مسلمان در سراسر جهان متحد و هم‌صدا هستند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، در مورد سخنان برخی مسئولین در موضوعات دینی و فقهی، بیان داشت: اینکه رئیس جمهور با لباس روحانیت نقد امام معصوم را ممکن بداند، امری است که قابل نقد بوده و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

حجت‌الاسلام قریشی، تصریح کرد: ائمه معصومین(ع) از سوی هیچکس قابل نقد نیستند چراکه به مرحله عصمت رسیده‌اند و مسئولین باید در چنین مواردی حدود شرعی و دینی را رعایت کنند.

وی، اضافه کرد: نقد باید منصفانه و به نفع مملکت باشد. آبروریزی با اهداف شخصی و نیات غرض‌ورزانه امری است که در هیچ دینی مورد قبول نیست و باید از آن دوری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در مورد وضعیت آب و هوای منطقه، ابراز داشت: رفتار صحیح با طبیعت و نیز دقت در مصرف درست در بحث آب و هوا اثرگذار است و باید در این مورد توجه بیشتری از سوی مردم مبذول شود.

وی، آلودگی هوا را جزو مشکلات اصلی جامعه برشمرد و از مسئولان خواست تا نسبت به رفع این مشکل و اصلاح روند گام بردارند.

وی، از شهرداری‌ها و مدیران مرتبط در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز درخواست همت بیشتر کرد.

ارسال نظرات