کد خبر: ۸۹۷۶۸۰۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳

یادواره شهدای روستای قم قلعه شهرستان مهاباد با همت حوزه دریاس و با همکاری معاونت فرهنگی سپاه مهاباد با حضور مسئولین ، بسیجیان و خانواده های محترم شهدا در مسجدحضرت محمد (ص) این روستا برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار رنجبرزاده فرمانده سپاه مهاباد ضمن خیرمقدم به حاضرین و تشکر از برگزار کنندگان این یادواره گفت : ماهرچه داریم از شهداست و این شهدای عزیز حق بزرگی برگردن ما دارند وامروز این عظمت و اقتدار را مدیون خون پاک شهدا و استقامت و صبر خانواده های آنها هستیم.

وی با بیان اهمیت خون شهید و زنده نگهداشتن یاد آنها ادامه داد دست های پنهانی هست که سعی دارند یاد شهدا را از بین ببرند و همیشه از برگزاری چنین یادواره هایی ناراحت هستند ولی ما باید با بصیرت و آگاهی نسبت به زنده نگه داشتن یاد شهید همت بگماریم و نسل جوان را نسبت به شهید و راه شهید آگاهسازی نماییم.

فرمانده سپاه مهاباد درادامه براهمیت حفظ وحدت تاکید کرد و افزود: امروز کشورهای اسلامی متوجه شده اند که اگر باهم متحد باشند هیچکس نمی تواند برآنها ظلم نماید و جمهوری اسلامی با ایستادگی خود در مقابل استکبار به تمام مسلمانان این پیام را داد که میشود بااتحاد در مقابل ظالمان ایستادگی کرد.

سردار رنجبرزاده در پایان صحبت خود بر احترام نسبت به خانواده های شهدا را یادآور شد و بیان داشت انقلاب ما با خون جوانان ما آبیاری شده است و ما باید به خانواده های داغدار شهدا احترام بگذاریم که متاسفانه گاهی اوقات نسبت به این خانواده ها بی احترامی می شود همان خانواده ها که تمام هستی خود را تقدیم انقلاب کرده اند و برما وظیفه است که براین خانواده های شهدا احترام بگذاریم و به مشکلات آنها رسیدگی نماییم و نباید این عزیزان به فراموشی سپرده شوند.

 

ارسال نظرات