خبرگزاری بسیج: نحوه پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری باقرشهر با حضور شهردار باقرشهر مورد بررسی قرار گرفت .
کد خبر: ۸۹۷۶۸۲۴
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، با حضور شهردار باقرشهر مشکلات و نحوه پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری باقرشهر مورد بررسی قرار گرفت .

در این جلسه که با حضور مهندسان واحد فنی عمرانی شهرداری باقرشهر برگزار شد شهردار باقرشهر گفت : واحد فنی عمرانی شهرداری ها یکی از واحدهای تاثیر گذ÷ ار در عمران و آبادانی شهرها به شمار می رود که باید با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت زمینه پیشرفت های عمرانی شهر را فراهم کنند .

ناصری پور با اشاره به تسریع در برخی از امور اظهار داشت :جدولگذاری ،ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر باید در کوتاه ترین زمان صورت گیرد تا شهروندان با مشکلات کمتری روبرو باشند .

وی ضمن انتقاد از  نحوه عملیات های حفاری در سطح شهر گفت : این گونه عملیات ها باید با کمترین آسیب به معابر عمومی انجام شود وکارشناسان و ناظرین شهرداری باید با دقت و حساسیت زیاد پیگیر این موارد باشند و در اولین فرصت مکان های حفاری شده ترمیم شود .

شهردار باقرشهر در ادامه با اشاره به روند کند برخی از پروژه ها از جمله دوربرگردان محور اصلی  گفت : مشکلاتی که در روند انجام این پروژه قرار دارد باید در اسرع وقت برطرف گردد تا بار ترافیکی محور اصلی کم و امنیت و سهولت دسترسی شهروندان تامین شود .

وی ضمن انتقاد از برخی ادارات گفت : متاسفانه روند ارتباطات با برخی ادارات و نحوه تعامل شهرداری با این ادارات اشتباه است تا آنجایی که برخی وظایف ذاتی این ادارات بر عهده شهرداری قرار گرفته است یا بخشی از مخارج پروژه های آنها را شهرداری تامین می کند که این موارد باید اصلاح شود و هر اداره وظیفه خدمت رسانی خود به شهروندان را انجام دهد .

در ادامه شهردار باقرشهر با تاکید بر تقویت واحد امانی شهرداری گفت : واحد امانی شهرداری باید تقویت شود تا خدمات بیشتری توسط این واحد انجام شود و بدون واسطه پروژه های قابل انجام توسط همین واحد انجام شود و برونسپاری نشود .

در ادامه مهندس حسنی مسئول واحد فنی عمرانی شهرداری باقرشهر با ارائه توضیحات در خصوص برخی مشکلات موجود اظهار داشت : در پروژه های عمرانی متاسفانه بیشترین زمان صرف پیگیری جابجایی تاسیسات شهری می شود که لازم است ادارات مرتبط با این موارد همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند تا پروژه ها با سرعت بیشتری انجام شود .

وی از فعال بودن ۷ پروژه عمرانی خبر داد که در دست فعالیت است که ان شا الله به زودی با تامین اعتبار در زمان مقرر شده تکمیل شود .

در ادامه شهردار باقرشهر از نزدیک با مشکلات مطرح شده از سوی کارشناسان این واحد آشنا شد .

این نشست با حضور شهردار،معاون خدمات شهری،مسئول حراست ،مسئول بازرسی ،مدیر روابط عمومی و مسئول طرح وبرنامه شهرداری باقرشهر برگزار شد .

ارسال نظرات