امام جمعه فرخشهر گفت: سال اقتصاد مقاومتی رو به پایان است و واردات بی‌رویه همچنان ادامه دارد، این در حالی است که واردات اجازه نمی‌دهد مقدمات اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۲۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه فرخشهر با اشاره به اینکه حکومت ما مردم‌سالاری دینی است و مردم باید پاسخگوی انتخاب‌های خود باشند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ریز مسائل و مسؤولیت‌های افراد دخالتی ندارند چرا که انتخاب مردم است.

وی با بیان اینکه نباید به شایعات دامن زد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مشکلات را می‌دانند و تذکرات ایشان به مسؤولان کشور جدی است.

امام جمعه فرخشهر خاطرنشان کرد: اینکه مدام بگوییم نقد خوب است و همه باید نقد شوند خود یک شیوه فرار از پاسخ‌گویی است.

احمدی با بیان اینکه کسی که قائل به عصمت معصومین(علیه السلام) است و می‌داند که معصوم اشتباه نمی‌کند، نقد معصوم را مطرح نمی‌کند، تصریح کرد: شایسته است همگان و به‌ویژه مسؤولان با مطالعه و دقیق سخن بگویند.

وی توجه به مسائل کلیدی اقتصادی را ضروری خواند و افزود: سال اقتصاد مقاومتی رو به پایان است و واردات بی‌رویه همچنان ادامه دارد، این در حالی است که واردات اجازه نمی‌دهد مقدمات اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد.

امام جمعه فرخشهر با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی از سال 90 شکل گرفته است، گفت: برای اینکه ایران در عرصه فضای مجازی به حد قابل‌قبول و قابل رقابت با جهان برسد تنها 6 ماه زمان لازم است اما چرا تا کنون محقق نشده است، چه کسانی از وضعیت فعلی نفع می‌برند.

احمدی با اشاره به روز غزه و مقاومت پیروزمندانه مردم در جنگ 22 روزه، گفت: مسئله فلسطین از ذهن مسلمانان بیرون نمی‌رود و مسئله اصلی جهان اسلام است.

وی اظهار داشت: مردم فلسطین نتایج مقاومت را باور دارند و در نهایت شاهد اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود

ارسال نظرات