دلسرد کردن مردم از اعتقادات هدف اصلی دشمن است

امام جمعه هفشجان گفت: بیشترین اقدام دشمنان شایعه‌پراکنی در فضای مجازی در راستای دلسرد کردن مردم نسبت به جمهوری اسلامی و نابود کردن اعتقاد و ایمان مردم است.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۳۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهامحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام حسن جلالی امروز در خطبه‌های نمازجمعه هفشجان با اشاره به اینکه دشمن درصدد شایعه‌پراکنی برای تغییر افکارعمومی است، اظهار کرد: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده است و این روند به شیوه‌های مختلف هم‌چنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با اقداماتی از جمله شورش‌های قومی و قبیله‌ای، جنگ سخت و کودتا درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود، اما امروزه شاهد هستیم دشمن با تغییر استراتژی از جنگ سخت به جنگ نرم از طریق ابزارهای فرهنگی اقداماتی از جمله دروغ، شایعه و شبهه‌افزایی را در جامعه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام می‌دهد.

امام جمعه هفشجان با بیان اینکه دشمن سعی می‌کند مردم را نسبت به جمهوری اسلامی دلسرد کند، خاطرنشان کرد: امروزه بیشترین اقدام دشمنان شایعه‌پراکنی در فضای مجازی در راستای دلسرد کردن مردم نسبت به جمهوری اسلامی و نابود کردن اعتقاد و ایمان مردم است.

جلالی اضافه کرد: مهم‌ترین اسلحه ما در جنگ تحمیلی ایمان بود که توانست بر دشمن غلبه کند و دشمن در تلاش است تا ایمان، غیرت و عفت را در بین مردم جامعه کمرنگ کند و متأسفانه شاهد بودیم در اغتشاشات اخیر کشور عده‌ای جرأت کردند پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به آتش بکشند.

وی افزود: هدف بعدی دشمن ایجاد مانع در اصلاح امور معیشتی مردم و منتسب کردن ناکارآمدی مدیران ضعیف به انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد بدبینی در بین مردم جهت القای ناکارآمدی جمهوری اسلامی است.

خطیب نمازجمعه هفشجان در ادامه با اشاره به نامگذاری روز غزه، گفت: وظیفه همه مسلمانان سراسر جهان دفاع از فلسطین است و امام راحل در این رابطه فرمودند فلسطین متعلق به همه مسلمانان جهان است و همه در برابر آن مسؤول هستند و می‌توان گفت که علاج قطعی برای آزادسازی فلسطین از دست رژیم غاصب و جعلی اسرائیل اتحاد در دنیای اسلام است.

جلالی تصریح کرد: بزرگترین نقطه قوت کشورهای مسلمان در حال حاضر منابع نفت این کشورها است که می‌توانند از آن به‌ بهترین نحو استفاده و دست دشمنان را از کشورهای مسلمان کوتاه کنند، اما متأسفانه شاهدیم که این مسئله موجب نوکری کشورهای اسلامی برای استکبار جهانی و تقویت گروه‌های تروریستی در منطقه شده است.

وی با تسلیت به‌مناسبت حادثه نفت‌کش سانچی و جان باختن 32 خدمه ایرانی این کشتی، خاطرنشان کرد: علت اصلی جان‌باختن خدمه‌های نفت‌کش سانچی تلاش برای مهار آتش بود و متأسفانه این افراد موفق به خروج از کشتی نشدند.

امام جمعه هفشجان در پایان با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار، گفت: رسالت حضرت زینب(سلام الله علیها) در واقعه کربلا علاوه بر پرستاری، پیام‌رسانی و روشنگری واقعه کربلا بود که ما نیز با الگو گرفتن از این بانو باید در راه روشنگری و بازگو کردن چهره خیانت‌کاران به کشور ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات