خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) مراغه در نشست فرهنگی مادران، پرچم دار مقابله با جنگ نرم پایگاه حضرت مرضیه(س) این شهرستان، گفت: حجاب و عفاف سنگر مقدسی برای زن مسلمان است و او را از خطرات شیطانی نامردان نجات می دهد.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۴۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱

حجاب سنگر زن مسلمان/ ترویج بی حجابی ترفند دشمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رقیه محرم پور امروز گفت: زن یکی از پایه‌های خانواده است که نقش مهمی در بیداری یک جامعه اسلامی و نهادینه کردن آن در فرزندان دارد.

وی در مورد الگو پذیری از ائمه اطهار و حضرت زهرا(س) اظهارداشت: متاسفانه با وجود رخنه فرهنگ غربی در جامعه، جوانان امروزی الگویشان هنرپیشه ها و خوانندگان غربی شده که مادران باید بیشتر به این مسئله توجه کنند.

محرم پور اضافه کرد: دشمن ازطریق  تبلیغات غلط در جسم و فکر جوانان جامعه رخنه کرده و مادری که بی شک مهمترین نقش پویایی و استواری جامعه اسلامی را رقم می زند با این ترفند شوم دشمنان، در معرض خطر قرار می گیرد.

وی مادران را به توجه و کنترل بیشتر در استفاده فرزندان از محیط مجازی سفارس و بیان کرد: برخی از امکانات موجود در فضای مجازی ساخته دست دشمن در جهت تخریب اعتقاد و معنویت است و مادران مهم ترین و به نوعی پرچمدار مقابله با این سلاح دشمن هستند چراکه نقش مهم مادری در خانواده موثرترین راهکار استفاده مناسب از فضای مجازی در جامعه امروزی به شمار می رود.

 وی با بیان اینکه عفاف و حجاب جامعه را از انحراف حفظ می کند افزود :آنچه که می تواند جامعه را از خطر آسیب های اجتماعی در امان بدارد، رعایت اصل عفاف و حجاب است.

محرم پور اضافه کرد: دشمن از طریق رواج فرهنگ بی بند و باری که از طریق بی حجابی در جامع رواج می دهد درصدد مبارزه فرهنگی با جمهوری اسلامی است.

محرم پور با تاکید بر حفظ حجاب و عفت عمومی در سطح جامعه یاد آور شد: رعایت این مهم یکی از نیازهای لازم و ضروری برای جامعه است و انتظار می رود که خانواده ها به این موضوع با حساسیت بیشتری برخورد کنند.

فرمانده حوزه زینب کبری(س) مراغه افزود: بانوان  نقش مدیر و تربیت کننده نسل ها را ایفا می‌کنند و تاثیر بسزایی در فرهنگ و آگاهی‌های جامعه دارند.

وی یکی از اهداف جنگ نرم دشمن را استحاله خانواده عنوان و بیان کرد: دشمن از وجود خانواده سالم که نقش تربیتی خود را در تقویت باورهای معنوی و مقابله با استحاله فرهنگی و سیاسی و اجتماعی به نحو موثر و بارزی ایفا کند، در رنج و عذاب است.

محرم پور خاطرنشان کرد: اگر مادران  بر اساس ارزش‌های اسلام به رشد و تربیت نسل بپردازند، خانواده ایمن باقی می‌ماند و جامعه ای سالم و آبادی خواهیم داشت .

ارسال نظرات