امام جمعه اشکذر به سخنان شش سال پیش رهبر انقلاب اسلامی در خصوص فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: باید مجلس، دولت و دستگاه‌های قضایی کشور اهتمام بیشتری به این موضوع حساس داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۴۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۵ جمادی الاول، سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) توانست با صبر و استقامت خود اهداف قیام امام حسین (ع) را به مردم و نسل بعد منتقل کند و نگذارد این حرکت عظیم در کربلا بماند و تمام شود.
“حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان” به دشمنی های، دشمنان انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: از زمانی که امام خمینی ره برای تشکیل انقلاب اسلامی قیام کرد دشمنان این انقلاب از تمام قوای خود برای ضربه به این هدف استفاده کردند و الان نیز این فشار‌ها بیشتر شده است.
خطیب نماز جمعه اشکذر فشار اقتصادی را اولین عامل ضربه به ایران دانست و تاکید کرد: تحریم‌های اقتصادی یکی از حربه‌های دشمنان است که با توافق نامه برجام قرار بود تمام مشکلات اقتصادی حل شود، ولی بعد از گذشت دوسال که از این توافق میگذرد فقط با حفظ ظاهر توافق دشمنان انقلاب بخصوص آمریکا به تمامی دشمنی‌های خود و تحریم‌ها ادامه میدهند که این را میتوان یک جنگ اقتصادی تمام عیار دانست.
وی افزود: فضای مجازی راه دیگر دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است که طرق پخش شایعه‌های دروغ و آموزش ساخت وسایل مخرب مثل بمب‌های دستی به اختشاش گران در صدد آسیب رساندن به انقلاب است.
طالبیان به سخنان شش سال پیش رهبر انقلاب اسلامی در خصوص فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب شش سال پیش در سخنانی سفارش به سازماندهی فضای مجازی کردند، ولی تاکنون از سوی دولتمردان حرکت جدی صورت نگرفته است که باید مجلس، دولت و دستگاه‌های قضایی کشور اهتمام بیشتری به این موضوع حساس داشته باشند که هر کوتاهی در این زمینه باعث ضربه‌های جبران ناپذیری برای کشور است.
ارسال نظرات