حجت الاسلام محمد اعرافی:

تنها راه به زانو درآوردن اسرائیل مقاوت وانتفاضه /نابسامانی فضای مجازی مایه تاسف است

خطیب جمعه موقت میبد ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین با دست خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح اسرائیل را درس بزرگ جنگ 22 روزه خواند و گفت : این جنگ نشان داد که تنها راه به زانو درآوردن صهیونیست ها مقاومت و انتفاضه است.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۵۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد به نقل از میبدآدینه،امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته ، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع روئسای مجالس کشورهای اسلامی گفت : از جمله موضوعات مهمی که مقام معظم رهبری ، روئسای مجالس کشورهای اسلامی را بر آن توجه دادند ، توجه به مسائل اصلی خود و خنثی کردن نیرنگ ها و توطئه های دشمنان بود.
حجت الاسلام محمد اعرافی توجه به مسئله فلسطین و برملا کردن دروغ های استکبار در زمینه دفاع از حقوق بشر و مبارزه با ترویسم را از دیگر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این نشست عنوان کرد و گفت : یکی دیگر از مباحث مهم در این رابطه این است که برخی از کشورهای اسلامی چون رژیم سفاک ، کودک کش ، حیوان صفت سعودی وهابی با خیانت به جهان اسلام مرتکب خیانت به فلسطین و دنیای اسلام می شود و امروز
خطیب جمعه موقت میبد توجه مقام معظم رهبری برای این قضایا را باز شدن چشم دنیای اسلام به روی فریب مزدوران امریکا و دست نشاندگان آنها در منطقه و فریب نخردن از آنها عنوان کرد.
وی گفت : ملت باید همانطور که در مقابل جنگ سخت دشمن ایستادگی می کنند باید در مقابل جنگ نرم و فضاهای مجازی دشمن هم قد علم کنند و بایستند.
امام جمعه موقت میبد با قدردانی از حضور غیرتمندانه و دارای بصیرت و شعور ملت  در راهپیمایی چند روز اخیر در مقابل استکبار و اغتشاشگران اظهار داشت : اعتراض از مجاری قانونی در خصوص مشکلات ، گرانی ، تورم و بی کاری و ازدواج جوانان حق مردم است و باید مردم از مسئولین مطالبه کنند اما این مطالبات با اغتشاش راهش جداست و اسلام و قرآن و مقدسات دینی و ارزشهای انقلابی و کلامات گوهر بار و رهنمودهای مقام عظمای ولایت خط قرمز است.  
حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه نیاز امروز کشور توجه مسئولان به مشکلات اقتصادی آنهم از راه اقتصاد مقاومتی است گفت : مسائل تخصصی و اعتقادی و کلامی را باید به اهلش سپرد و نباید بعضی اظهار نظرها موجب آزردگی خاطر مراجع معظم تقلید ، علمای بزرگ حوزه های علمیه و مومنین شود. 
حجت الاسلام اعرافی با اشاره به نابسامانی فضای مجازی بعد از 6 سال از تشکیل شورای عالی فضای مجازی کشور گفت : چرا شبکه ملی اطلاعات داخلی ما علیرغم قول ها و وعدهای بسیار راه اندازی نمی شود ؟
وی با اشاره به افسار گسیختگی فضای مجازی فرامرزی و استفاده اغتشاشگران در حوادث اخیر از این فضاها تصریح کرد: متاسفانه هنوز قانون مدونی در این زمینه وجود ندارد و جرائمی که از نظر اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و از هم پاشیدن خانواده های اجتماعی ، گریبان گیر جامعه است و هیچ فکری برای مهار آنها وجود ندارد.
خطیب جمعه موقت میبد افزود : چرا باید پیام رسانها و فضاهای مجازی فرامرزی یکه تازی کنند و سیستم امنیتی و ملی ما را مختل کنند؟
امام جمعه موقت میبد ، تقنین قوانین از طریق دولت و مجلس را تنها راه کنترل این فضاها خواند و گفت : دولت و مجلس باید برای ایجاد پیام رسان های داخلی قدرتمند و رقابت با پیام رسان های خارجی در حفظ امنیت ملی کشور کمک کنند تا فضاهای اغتشاش درست کن و فرامرزی دشمن نتوانند کاری کنند. 
حجت الاسلام اعرافی ، اظهارنظر ترامپ در مورد سیاه پوستان و افریقا را بی نزاکتی وی دانست و گفت : کشوری که ادعای تمدن و فرهنگ می کند امروز این چنین بی نزاکت در مورد ملت های دیگر حرف های رکیک می زند این همان طاغوت عصر است که در مقابل دنیا ایستاده است و همه کشورها باید مواضع سخت و قاطعی در مقابل اظهارات این طاغوت عصر و شیطان اکبر داشته باشند. 
امام جمعه موقت میبد با اظهار تاسف از حادثه تلخ نفتکش سانچی ، ضمن تسلیت به ملت ایران و خانواده های دغدار آنها گفت : باید علت وقوع این حادثه تلخ مجدانه از سوی مسئولین پی گیری شود.
حجت الاسلام اعرافی ، 29 دی سالروز جنگ 22 روزه غزه و شهدای انتفاضه را گرامی داشت و افزود : جنگی که رژیم صهیونیستی بر علیه فلسطین به راه انداخت با هدف براندازی مقاومت و انتفاضه و فریادهای ملت مسلمان بر علیه رژیم صهیونیستی بود.
خطیب جمعه موقت میبد ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین با دست خالی در مقابل رژیم تا دندان مسلح اسرائیل را درس بزرگ جنگ 22 روزه خواند و گفت : این جنگ نشان داد که تنها راه به زانو درآوردن صهیونیست ها مقاومت و انتفاضه است. 
خطیب جمعه موقت میبد با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت : حضور در راهپیمایی 22 بهمن مکمل همه راهپیمایی های غیرتمندانه ملت ایران در صحنه است.  
وی با تبریک انتصاب مصطفی بهشتی به فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج میبد و قدردانی از خدمات امیر فلاح ، بر توجه به مسائل فرهنگی در شهرستان تاکید کرد و گفت : سپاه همانطور که در جنگ و دفاع مقدس رشادت کرد در عرصه فرهنگی هم باید به امور فرهنگی رسیدگی کند. 
امام جمعه موقت میبد با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار به مقام و منزلت پرستاران و الگوگیری آنها از قهرمان کربلا پرداخت و گفت : پرستاران به ویژه آنهایی که در خانه از بیماران ، جانبازان و معلولین نگهداری می کنند دارای مقام بسیار والایی هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار