نقش 35 گروهک ضد انقلاب در ترور 17 هزار ایرانی

ایران از ابتدا پیروزی انقلاب تاکنون حدود 17 هزار شهید ترور شده دارد که بیش از 35 گروهک تروریستی این ترورها را در کشور انجام دادند که شامل همه سطوح مردم از بالاترین تا پایین‌ترین رده‌های کشوری از رئیس جمهور و رؤسای قوه قضاییه تا مردم عادی، کودکان و زنان به‌ویژه در دهه 60 بودیم.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۶۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدجواد هاشمی‌نژاد در گفت‌وگویی اظهار کرد: ایران از ابتدا پیروزی انقلاب تاکنون حدود 17 هزار شهید ترور شده دارد که بیش از 35 گروهک تروریستی این ترورها را در کشور انجام دادند که شامل همه سطوح مردم از بالاترین تا پایین‌ترین رده‌های کشوری از رئیس جمهور و رؤسای قوه قضاییه تا مردم عادی، کودکان و زنان به‌ویژه در دهه 60 بودیم.

وی در حاشیه همایش تجلیل از خانواده 21 شهید ترور با اشاره به اینکه باید درباره این موضوعات از دنیا مطالبه‌گر باشیم، افزود: زمانی که دنیا خود درگیر این موضوعات نبودند به این موضوعات اهمیت نمی‌دادند و حتی حمایت می‌کردند، همه گروهک‌هایی که در کشور ما این جنایت را انجام می‌دادند در کشورهای آمریکا و اروپا دفاتر رسمی ایجاد کرده و از آنجا همه حمایت لجستیکی و رسانه‌ای را در اختیار داشتند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان خانواده شهدا ترور تصریح کرد: باید این امر تبیین و در دنیا مشخص شود که در سایه عدم تدوین ما دشمنان تلاش دارند که ایران را بجای اینکه قربانی تروریست بدانند حامی تروریست جلوه دهند و از طرفی دشمنان سعی دارند دو نسل اخیر ما که چیزی از حوادث گذشته را به یاد ندارند همان جنایت و همان جانیان را به عنوان مدعیان حقوق بشر و مدعیان دموکراسی در کشور ایران جا بزند و با تقلب، جانیان را جای دموکراسی و دموکرات منشی به مردم ایران قالب کنند.

این مسؤول به ضرورت توجه به روشنگری چهره واقعی دشمن در عرصه ملی و بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: بنیاد هابلیان از 12 سال قبل تلاش‌های گسترده‌ای در داخل و حتی عرصه بین‌المللی داشته و دست‌آورد ارزنده‌ای چون برگزاری دو کنگره ملی و بین‌المللی در مرکز و تهران، برگزاری همایش هزار و 870 شهید ترور در کردستان و امروز هم همایش مهم 21 شهید ترور بابل  داشته است، شهدایی که به دست منافقان و گروهکی به شهادت رسیدند که همیشه در حمایت آمریکا، اروپا و غرب بودند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه بنیاد هابیلیان در مشهد مستقر بوده و در تهران شعبه هم شعبه دارد یادآور شد: اما بیشتر اقدامات بنیاد از سوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به شکل خودجوش انجام می‌شود.

وی درباره اغتشاشات اخیر و نقش منافقان در این حوزه افزود: اغتشاشات اخیر از مطالبه‌هایی که در جامعه نسبت به بعضی از عملکردهای مسؤولان وجود داشت شروع شد اما خیلی زود این امر به دست عوامل استکبار و مزدوران آنها از جمله منافقان هدایت شد، این چیزی بود که قبلا نیز نظیر آن را شاهد بودیم قطعا سرویس‌های امنیتی طراحی این حوادث را از قبل دارند که در مواردی توسط عواملشان نظیر گروهک‌ها و منافقان این را به سمت و سویی ببرند که به خیال خودشان ایجاد بحران کند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان خانواده شهدا ترور ادامه داد: کارهای زیادی بنیاد هابیلیان در این 12 سال در موضوع ترور شهدا انجام داد که از جمله در بخش پژوهشی و استنادهایی هست که کشور ما را به‌عنوان قربانیان ترور معرفی می‌کند.

این مسؤول تهیه لیست شهدا ترور، تهیه 12 نشریه تخصصی درباره ترور، روز شما حوادث تروریستی، تولیدات نرم‌افزایی و سخت‌افزاری و ... را از جمله اقدامات بنیاد هابلیان برشمرد و اضافه کرد: بسته‌های بنیاد تنها مجموعه‌ای است که موضوع تروریست را مورد کنکاش و واکاوی قرار داده و در این حوزه با نگاه تبلیغی و پژوهشی در عرصه داخلی و بین‌المللی کار کرده است.

 هاشمی‌نژاد از تاثیر مجموعه دست‌آورد بنیاد در حوزه بین‌الملل خبر داد و تصریح کرد: سایت بنیاد هابیلیان در چهار زبان موضوع تروریست را مورد بحث و بررسی قرار داده که بسیاری از محصولات بنیاد مورد استناد رسانه‌های منطقه و فرا منطقه‌ای قرار گرفته است و مهم‌ترین  داشته‌های عمومی کشور در حوزه تروریست محصولات بنیاد است.

وی از 10 نشست تخصصی در دانشگاه‌های کشور با حضور اساتید دانشگاهی در راستای آگاهی‌سازی جامعه خبر داد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها