سالن ورزشی زنده یاد " امیررضا دادگر" به عنوان بیستمین سالن ورزشی ویژه دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور درمدرسه استثنایی دین و دانش آمل با زیربنای حدود 300 متر مربع توسط " بزرگمهر دادگر" نیکوکار آملی با اعتبار دو میلیارد و800 میلیون ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۹۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با حضور رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، معاونین اداره کل ، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آمل ، شهردار آمل ، اعضای شورای اسلامی شهر، خیرین و دیگر مهمانان، سالن ورزشی زنده یاد " امیررضا دادگر" ویژه دانش آموزان بانیازهای ویژه به عنوان بیستمین سالن ورزشی ویژه دانش آموزان بانیازهای ویژه کشور درمدرسه استثنایی دین و دانش افتتاح و به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح این سالن ورزشی که توسط " بزرگمهر دادگر" نیکوکار آملی و پدر مرحوم  امیررضا دادگر از دانش آموزان فقید بانیازهای ویژه آملی ساخته وتجهیز شده، مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین افتتاح این سالن ورزشی گفت: انجام کارهای خیر و عام المنفعه برای مردم در جامعه، نه تنها زمینه رشد و توسعه جامعه فراهم می کند بلکه زمینه آسایش و آرامش روح و روان انسان التیام می بخشد و راه ورود انسان به آخرت در مسیر بهشت قرار می گیرد.

مجید قدمی افزود: انفاق یکی از هنرهای ارزشمند و فاخر انسانی است که  انسان مال خودش را با دستان خویش با هوشمندی در راه خیر و کمک به همنوعان و هموطنان خود هزینه می کند هزینه ای که بهترین ذخیره برای دنیا و آخرت انسان محسوب می شود.

وی اضافه کرد: یقینا همه ما انسان های مسلمان وظیفه شرعی و قانونی داریم در حد توان و بضاعت خویش برای همنوعان و جامعه خویش در راستای بهبود رفاه و آسایش بویژه در حوزه علم و تربیت تلاش و کوششی وافر داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش‌و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه متاسفانه تعداد سالن های ورزشی برای بهره مندی دانش آموزان با نیازهای ویژه بسیار کم است، افزود: برای جبران این کمبودها، یکی از تاکیدهای جدی و درخواست ما در ساخت مدارس جدید، پیش بینی سالن های ورزشی نیز بوده که بتوان از شرایط این سالن ها نیز دانش آموزان با نیازهای ویژه نیز بهره مند شودند.

مددیرکل آموزش و پرورش مازندران هم در این مراسم گفت: خیران حوزه مدرسه‌سازی از خود یادگاران ماندگاری به جای می‌گذارند که در دنیا و آخرت سراسر پر از نیکی و خیرات است.

سیدعلی قاسمی افزود: فعالیت در حوزه آموزش استثنایی بسیار سخت و سنگین است و مشقت فراوانی به همراه خود دارد، هیچ سرمایه‌ای با سرمایه تربیت یک ‌انسان قابل مقایسه نیست ، چرا که همه دانش‌آموزان به زندگی نیاز دارند و دانش‌آموزان با نیاز خاص نیز باید زندگی خوبی داشته باشند.

در این مراسم به پاس تلاش و زحمات بزرگمهر دادگر که در ساخت این بنا همت داشت از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش‌و پرورش استثنایی کشور، شهردار آمل و مدیریت مدرسه لوح و هدایایی اهدا شد.

لازم بذکراست که دانش آموزان تحت پوشش بنیادکودک آمل با خواندن سرود و دلنوشته احساسات خود را نسبت به آقای دادگر ابراز داشتند.

برای ساخت این سالن ورزشی با زیربنای حدود 300 متر مربع توسط " بزرگمهر دادگر" نیکوکار آملی با اعتبار دو میلیارد و800 میلیون ریال هزینه شده است.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

ارسال نظرات
پر بیننده ها