امام جمعه بابل اضافه کرد: شاهد عدم اهتمام جدی برای رفع مشکلات کشور هستیم و باید برای حل مشکلات کشور و مردم نگاه و کار جهادی صورت گیرد لذا تنها مدیریتی که کشور را نجات می‌دهد، مدیریت جهادی است، امروز یک لحظه نباید متوقف شد، با تلاش جهادی مشکلات حل شدنی است و این تعارف و شعار نیست.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۰۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‎الاسلام حسن روحانی با تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار کرد: باید همه آحاد جامعه به ویژه بانوان از این شخصیت برجسته الگو بگیرند.

وی با بیان اینکه زینت، تقوا، حجاب و عفاف در وجود حضرت زینب(س) نهفته است، افزود: بهورزان و پرستاران نقش مهم در شفای بیماران دارند، پرستاران با تحمل بدرفتاری برخی از بیماران با صبر و حوصله و مهارت‌های لازم سعی می‌کنند به تدریج زمینه شفا را فراهم کنند، پرستاران قدردان جایگاه خود باشند.

 امام جمعه بابل تصریح کرد: طی سرکشی به همراه جمعی از مسؤولان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور و سرپل ذهاب از روند انتقال و اهدای کمک‌های مردمی به مردم مصیبت‌دیده با خبر شدیم، مردم از نظر معیشت در بدترین وضعیت هستند و قبل از زلزله با دامداری و کشاورزی زندگی خود را در شرایط سخت می‌گذراندند و زلزله مصیبت‎های آن‌ها را دو چندان کرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در سایه عنایات نظام اسلامی و محبت‌های مردمی کانکس‌ها در اختیار آنها قرار گرفت، روستاها وضع بهتری از شهر داشتند و با حضور جهادگران ساخت و ساز منازل مسکونی برای زلزله‌زدگان به سرعت انجام می‌شود.

روحانی یادآور شد: در حوادث تلخ و سیاه اخیر برخی با ساده انگاری و پاک کردن صورت مساله با این موضوع مواجه شدند.

وی ادامه داد: تمام امید دشمن به آشوب و سربازان و پادوهای آنها و عروسک‌های خیمه شب بازی داخلی است دشمن را نباید دست کم گرفت، دشمن به دنبال روزنه برای ضربه زدن به نظام و مردم است.

امام جمعه بابل اضافه کرد: شاهد عدم اهتمام جدی برای رفع مشکلات کشور هستیم و باید برای حل مشکلات کشور و مردم نگاه و کار جهادی صورت گیرد لذا تنها مدیریتی که کشور را نجات می‌دهد، مدیریت جهادی است، امروز یک لحظه نباید متوقف شد، با تلاش جهادی مشکلات حل شدنی است و این  تعارف و شعار نیست.

این مسؤول با اشاره به اینکه نباید از نقش رسانه‌های مجازی غافل شویم، افزود: دشمن در صدد ناامیدی ملت ما علیه ما است، از وزیر ارتباطات که وزیری جوان، پیگیر و دلسوز هستند، صمیمانه تشکر می‌کنم، انتظار داریم نگذارند فضای مجازی در دست دشمنان باشد و دشمنان جوانان ما را از این شبکه فریب دهد.

روحانی گفت: نامه اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب مهر تاییدی بر این بود که هیچ یک از وعده‌های کشورهای دیگر برای موضوع فلسطین محقق نشد، امروز حماس به این نتیجه رسیده است که تنها نهاد مرجع و کشوری که امید مردم فلسطین را فراهم می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها