سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری اردبیل،
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اردبیل از برگزاری فراخوان مقاله به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و اعطای جوایز ارزنده به سه مقاله برتر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۳۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

فراخوان مقاله به مناسبت ۹ دی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فاضل احدي در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار كرد: فتنه سال۸۸ به یقین براساس برنامه ها و نقشه های از پیش تعیین شده ی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و عناصر سرسپرده ی داخلی آنان درکشورمان بود كه با هوشياري رهبر معظم انقلاب و ملت شريف ايران اين فتنه سركوب شد.

وي تصريح كرد: فتنه 88 پيچيده ترين و خطرناكترين چالش پس از انقلاب اسلامي بود، دشمن از همه تجربيات و سرمايه هاي خود بهره گرفت و همه افراد و جرياناتي كه از ابتداي انقلاب در فتنه هاي مختلف نقش آفرين بودند حضور داشتند. در واقع در اين فتنه همه دارايي‌هاي دشمن در محيط داخلي و خارجي و رسانه‌هاي آنها به صحنه آمدند تا نظام را بر مبناي دين كه الهام بخش بود به چالش كشند و خوشبختانه با رهنمودهاي رهبري و هوشياري ملت ايران اين فتنه بزرگ مهار شد.

مسئول سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري استان گفت: حضور برجسته جوانان و نسل سوم انقلاب اسلامي در خلق حماسه نهم دي، آن حماسه را ماندگار کرد و نشان داد در دهه چهارم و در رويارويي با جنگ نرم و چالش‌هاي پيچيده دشمن، نظام جمهوري اسلامي از سرمايه عظيم اجتماعي برخوردار است.

وي افزود: پيام 9 دي اين بود که جوانان مهمترين نيروي آينده ساز در تمام مناسبات سياسي و اجتماعي هستند و اين حضور بارز نشان داد که با اينکه دشمنان انقلاب اسلامي نسل سومي‌ها را هدف قرار داده است و گسست نسلي در کشور القا مي‌شود، جوانان با همان روحيه، شادابي و احساس مسئوليت نسلهاي قبلي در صحنه حضور دارند.

احدي با تاكيد بر نقش مهم رهبري در مهار فتنه دشمن تصريح كرد:  رهبری با شجاعت تمام علاوه بر اینکه اعلام خطر کرده بود و جریان فتنه را تحلیل کرده بود، مقتدرانه در مقابل فتنه ایستاده‌اند و فتنه را جزء خطوط قرمز نظام دانسته و به هیچ عنوان از آن کوتاه نیامده‌اند و این خود هوشمندانگی رهبر انقلاب را می‌رساند که مدت‌ها قبل از پیدایش فتنه‌ها، ابعاد این فتنه را تحلیل کرده‌اند و هوشمندانه در برابر این جریان مردم را آگاه کرده‌اند و شکافی به وجود آورد بین مردمی که اغفال شده‌اند و بین افرادی که نقش خیانت به نظام و اسلام داشتند.

وي اذعان داشت: در این بین رسانه ها، روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت ها و ماهواره های مختلف ضدانقلاب، اسلام وضد مردم وولایت فقیه با پشتیبانی های همه جانبه وحتی آشکارای ایالات متحده آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی وبرخی ازکشورهای منطقه مثل عربستان سعودی به صورت شبانه روزی پای کارآمدند تا کار نظام اسلامی را تمام کنند امامردم شریف، نجیب و بصیرکشورمان با هدایت های پیامبرگونه امام خامنه ای در روز ۹ دی باشور و شعور سیاسی و انقلابی به میدان آمده و مثل اول انقلاب، انقلاب دوم را در کشورمان رقم زده و کارفتنه و فتنه گران داخلی وخارجی را یکسره کردند.

مسئول سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري استان با اشاره به برگزاري فراخوان مقاله به مناسبت 9 دي اظهار كرد: فراخوان مقاله به مناسبت 9 دی روز بصيرت با همکاری سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال مقالات 20 بهمن ماه و داوری مقالات 25 بهمن ماه می باشد و د 29 بهمن ماه همزمان با قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم در سال 1356 اعلام نتایج خواهد بود.

وي  نقش آیین های ملی و مذهبی در جلوگیری از فتنه، آینده نگاری فتنه، واکاوی ابعاد عبری، عربی و غربی فتنه، سرگذشت پژوهی شهدای فتنه، فلسفه حصر، فتنه و نقش آن در اقتصاد ملی، فتنه و نقش آن در امنیت ملی، نقش ولایت در خنثی سازی فتنه، واکاوی فتنه های صدر اسلام  از محورهاي فراخوان مقاله برشمرد.

احدي افزود: به سه مقاله برگزیده جوایز نقدی ارزنده اعطا می شود  و مقالات علمی و پژوهشی در چارچوب محورهای همایش در قالب 4000-6000 کلمه به همراه فایل WORD با قلم B ZAR در اندازه 14 باید ارسال شود.

لازم به ذكر است: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در  انتهای شهرک رضوان، طبقه فوقانی سالن ولایت واقع شده است که ادرس ایمیل ELMIARDABIL@GMAIL.COM و شماره تماس 04531732111 می باشد.

ارسال نظرات