اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه، به برکت خون پاک شهدا محقق شده و باید با هماهنگی مسئولین، مشکلات جامعه برطرف شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۴۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم بزرگداشت شصت و دومین سالگرد شهادت مظفرعلی ذوالقدر و یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده گفت: وحدت، همدلی و هم‌افزایی عامل موفقیت انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال است.

اسدالله دوریش‌امیری افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی در منطقه، به برکت خون پاک شهدا محقق شده و باید با هماهنگی مسئولین، مشکلات جامعه برطرف شود.

وی اظهار داشت: اقتدار و عزت و سربلندی ایران اسلامی در منطقه به واسطه خون پاک شهدایی است که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کردند، مسئولین نظام اسلامی نیز باید با همدلی و هماهنگی، اقدامات انجام شده را پاس بدارند و مشکلات جامعه را برطرف نمایند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اجتناب از ایجاد ناامیدی در جامعه ضروری است، تصریح کرد: نباید عده ای با بداخلاقی و بی‌تقوایی به منظور تصفیه حساب های سیاسی، خانواده شهدا، مردم و به ویژه جوانان کشور را مایوس کنند.

اسدالله دوریش‌امیری گفت: هیچ‌گاه خون شهدا اجازه نخواهد داد به دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل خدشه‌ای وارد شود.

وی افزود: شهدا با خون به ناحق ریخته‌شان، نهال انقلاب را آبیاری کرده و این نهال امروز به درخت تنومند چهل ساله ای تبدیل شده که ثمره آن، کسب عزت و سربلندی در حوزه های مختلف است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از انقلاب که به بهای خون شهدا به دست آمده و ماندگار شده است، یکی از وظایف خطیر ما در برهه کنونی است، اظهار داشت: پس از گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اینک درخت تنومند چهل ساله انقلاب، تنومندتر از گذشته در منطقه عرض‌اندام می‌کند و بی‌شک با اقداماتی که صورت گرفته و تداوم خواهد داشت، شاهد حرکت رو به جلو در همه عرصه‌ها خواهیم بود.

اسدالله دوریش‌امیری گفت: پایمردی جوانان ایران زمین در عرصه‌های مختلف باعث شده است که امروز از ایران به‌عنوان کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه یاد شود و  این تاثیرگذاری به واسطه خون شهدایی است که از آغاز انقلاب تا به امروز داده‌ایم و بی‌شک احیای فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند ادامه‌دهنده راه این شهیدان و موفقیت‌های روزافزون برای کشور باشد.

 

 

ارسال نظرات