خبرهای داغ:
مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاتم الاوصیاء در استان همدان:

اولین دوره آموزشی آشنایی با معارف انقلاب اسلامی در همدان برگزار شد

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاتم الاوصیاء در استان همدان از برگزاری اولین دوره آموزشی آشنایی با معارف انقلاب اسلامی با هدف ضرورت تبیین و بازخوانی فرایند و مبانی انقلاب اسلامی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۴۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

اولین دوره آموزشی آشنایی با معارف انقلاب اسلامی در همدان برگزار شدعادل عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعالیت  کارگروه جهاد و شهادت بنیاد خاتم الاوصیاء اظهار داشت: جبهه فرهنگی خاتم الاوصیاء با هدف جبهه سازی، هماهنگی و هم افزایی فعالان و موسسات فرهنگی انقلابی و غیر دولتی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الاوصیاء در راستای تقویت جبهه فرهنگی در کشور شکل گرفته است، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر مباحث فرهنگی بسیار تاکید دارند و این جبهه در راستای خدمت‌رسانی و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی مردمی و خودجوش در راستای فرامین امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) بر مهندسی فرهنگی است.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاتم الاوصیاء در استان همدان با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در جهان عنوان کرد: باید این جایگاه پر عظمت همواره حفظ و مبانی اصلی انقلاب اسلامی ایران در جامعه تبیین شود.

وی در همین راستا از برگزرای اولین دوره آموزشی آشنایی با معارف انقلاب اسلامی در همدان خبر داد و بیان کرد: این دوره به همت گروه فرهنگی آموزشی سلمان، شبکه ملی وارثون مجمع فعالان جهاد و شهادت بنیاد خاتم الاوصیاء  و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مدت دو روز با حضور 65 نفر از مبلغین و بسیجیان فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک همدان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

عبدالملکی با اشاره به اهداف برگزاری دوره تصریح کرد: با توجه به ضرورت تبیین و بازخوانی فرایند و مبانی انقلاب اسلامی، ما با نگاه اینکه بتوانیم مبانی اصلی  انقلاب اسلامی را در بحث راویان دفاع مقدس بیاوریم اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای آشنایی راویان با مبانی اصلی انقلاب اسلامی، مبانی نظری امام(ره) در بحث انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی  و ولایت فقیه کردیم.

وی عنوان کرد: در این دوره از حضور اساتید برجسته که بحث‌های  پژوهشی انقلاب اسلامی انجام می‌دهند استفاده شد.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاتم الاوصیاء در استان همدان خاطرنشان کرد: این دوره با سرفصل های مشخص مبانی نظری انقلاب اسلامی، نهضت انتظار، فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی، نقش مردم، دولت، بسیج، سپاه، حوزه و دانشگاه در مراحل پنج‌گانه تمدن اسلامی، جایگاه دفاع مقدس و راویان در فرایند تحقق اهداف اسلامی و همچنین راهبرد امت‌سازی برای برون رفت از مرحله دولت اسلامی و حرکت به سمت جامعه اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات