خبرهای داغ:
دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هرسین با حضور مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه، فرماندار و دیگر اعضاء این شورا در هرسین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۵۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هرسین با حضور مدیر آموزش و پرورش، امام جمعه، فرماندار و دیگر اعضاء این شورا در هرسین برگزار شد.

 

دراین جلسه دوموضوع 1- انسداد مبانی بیسوادی 2- بررسی عملکرد مدارس غیر انتفاعی و آموزشگاه های غیر دولتی سطح شهر هرسین بررسی شد.

 

علی الماسی فرد مدیر آموزش و پرورش هرسین در آغاز این جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین در گزارشی از مباحث مربوط به دستور جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: در هرسین مجموعه سواد آموزی اداره آموزش و پرورش این شهرستان سالانه سهمیه ثبت نام وجذب 800 تا 1000 نفر از بیسوادان و بازماندگان از تحصیل را دارد.

 

وی افزود: خوشبختانه در پایان هر دوره شهرستان هرسین در میان شهرستانهای استان کرمانشاه دارای آمار قابل قبولی از نظر موفقیت سواد آموزان و مبارزه با ریشه کن نمودن کامل بیسوادی بوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش هرسین فعالیتهای سوادآموزی شهرستان هرسین را در سه بخش سواد آموزی، انتقال و تحکیم دسته بندی کردند.

 

الماسی فرد شهرستان هرسین را جزء چهار شهرستانی در استان کرمانشاه نام بردند که در این شهرستان مرکز یادگیری محلی مهر دایر و دارای فعالیت در رشته های فنی و حرفه ایی و از جمله گلیم بافی برای بیسوادان و بازماندگان از تحصیل می باشد.

 

وی افزود: درراستای نظارت دقیق بر عملکرد آموزشگاه های غیر دولتی در سطح شهر هرسین شورای نظارت بر آموزشگاه های غیر دولتی در اداره آموزش و پرورش هرسین تشکیل می شود.

 

در ادامه این جلسه دکتر اجرایی امام جمعه هرسین ضمن تشکر ویژه از همکاری و تعامل آموزش و پرورش هرسین با ستاد نماز جمعه این شهرستان در راستای اجرای بسیار موفق طرح همیاران نماز جمعه، آموزش و پرورش اظهار داشت:  ازاصلی ترین ارکان موفقیت هر جامعه نماز است.

 

در پایان جلسه دکتر امیرشاه آبادی در سخنانی نقش معلمان و آموزگاران را در هر جامعه نقشی کلیدی و تاثیر گذار دانستند و از مدیریت آموزش و پرورش هرسین در راستای بالابردن کیفیت آموزش درسطح مدارس و مبارزه مستمر در ریشه کن نمودن و محو کردن بی سوادی تقدیر نمودند.

ارسال نظرات