خبرهای داغ:
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر قدرت از نظام اسلامی گرفته شود کارهای فرعی که در راستای حکومت اسلامی انجام می‌شود، ارزش اصلی را نخواهد داشت و باید خدا را شاکر باشیم که انقلاب اسلامی به رهبری یک فقیه عالم و آگاه به زمان، در رأس امور است.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۵۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله محمد یزدی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با اشاره به جایگاه خطه آذربایجان ابراز کرد: دوست و دشمن به استان آذربایجان شرقی چشم دوخته اند، مردم آذربایجان نیز زمان را به خوبی می‌شناسند و با بیداری خود، توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با تقدیر از اعزام اساتید بومی از قم به استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: این اقدام، استان را تثبیت می‌کند و حوزه علمیه مستحکم تر خواهد شد.

آیت الله یزدی تاکید کرد: از زمان حضور حضرتعالی در آذربایجان شرقی، آثار مثبت دیده شده و نتایج وسیع تری را در آینده خواهیم دید و همین سری کارها مرضی امام زمان(عج) است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با مثبت ارزیابی کردن حضور امام جمعه تبریز در ورزشگاه افزود: حضور شما در ورزشگاه، شاید راه را باز کند، تا دیگران نیز الگو بگیرند و در مسیر جذب نسل جوان تلاش کنند. شهید مطهری می‌فرمود زمانی که می‌خواستم به دانشگاه بروم بسیاری منع می‌کردند اما احساس کردم که حضورم در آنجا لازم است از این رو رفتند و راهی را باز کردند.

استادحوزه علمیه قم گفت: ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه باید سرمایه گذاری بیشتری برای جذب قشر جوان داشته باشند، باید کارهای تأثیرگذار انجام شود، به عنوان مثال اگر شخصیتی در حجره یک طلبه حضور پیدا می‌کند آن طلبه هیچگاه این احوال پرسی را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به این جمله از امام راحل که حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، عنوان کرد: اگر قدرت از نظام اسلامی گرفته شود کارهای فرعی که در راستای حکومت اسلامی انجام می‌شود، ارزش اصلی را نخواهد داشت و باید خدا را شاکر باشیم که انقلاب اسلامی به رهبری یک فقیه عالم و آگاه به زمان، در رأس امور است.

ارسال نظرات