نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری
نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه ای که در آن به فر یضه امر به معروف و نهی از منکر عمل نشود نابود می گردد
کد خبر: ۸۹۷۶۹۷۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

مولوی نذیراحمد سلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر با ایجاد تعادل در جامعه مانع ازبروز منکرات می‌شود و سعادت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: در یک جامعه ناهنجاری‌ها و زشتی‌ها سبب انحطاط و فروپاشی اخلاق و انسانیت می‌شود، و در مقابل امر به نیکی و کار‌های پسندیده‌ای که در قرآن و احادیث نیز به آن‌ها اشاره شده موجب سعادت بشر می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در بحث ترویج امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد:هر گاه در هر مقطعی که کشور دچار چالشی شد، سپاه در میدان حضور یافت و با نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به رفع موانع پرداخت.

نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از آمیزه‌های دینی است که باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

مولوی سلامی با اشاره به اینکه باید تحقق این مهم را از خانواده‌ها شروع کرد، افزود: از این رو اگر کسی در خانواده و نزدیکان خود نسبت به واجبات دینی، از قبیل: نماز، و روزه و خمس و... بی‌توجّهی و سبک شمردن احساس نماید، باید، از طریق امر به معروف و نهی از منکر فرد را نسبت به عمل به فرایض دینی تشویق نماید.


ارسال نظرات