خبرهای داغ:
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

حاکمیت روابط انسانی مهم ترین اصل در استقرار پایه دوازدهم

زرافشان عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در امر استقرار پایه دوازدهم، حاکمیت روابط انسانی در تعامل با همکاران آموزشی می باشد که در این زمینه نیز باید برنامه‌ریزی های ویژه ای انجام شود
کد خبر: ۸۹۷۶۹۷۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص استقرار پایه دوازدهم بیان کرد: باید وضعیت نیروی انسانی در مورد رشته و پایه‌های تحصیلی بررسی شود و این مهم در اولویت جدی قرار گیرد و در این مسیر باید ز ظرفیت اسمی مدارس جهت ارتقاء کیفیت آموزش استفاده کرد و این امر نیازمند مشارکت دانش‌آموزان و معلمان است.
وی گفت: با توجه به نیاز به ساماندهی فضاهای آموزشی در برخی نقاط کشور در ایجاد شرایط مناسب تحصیلی، باید به دوره‌های تحصیلی توجه ویژه شود.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در امر استقرار پایه دوازدهم، حاکمیت روابط انسانی در تعامل با همکاران آموزشی می باشد که در این زمینه نیز باید برنامه‌ریزی های ویژه ای انجام شود.
زرافشان عنوان کرد: ساماندهی موج گسترده ای از خروجی نیروی انسانی از آموزش و پرورش امری بسیار اساسی است و از همین رو تمام تلاش ما باید جایگزینی نیروی انسانی جدید همزمان با این خروجی باشد.
وی در ادامه با اشاره به توسعه هنرستان ها افزود: توسعه هنرستان‌ها باید در دستور کار جدی قرار گیرد چرا که نیاز امروز جامعه، یادگیری فعالیت ها و دروسی است که در زندگی شخصی و آینده شغلی آنها کاربردی باشد و هنرستان ها مراکز خوبی برای آموزش و فراگیری این دروس است.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: تولیدات قابل عرضه و تجاری‌سازی در هنرستان‌ها امری مهم است که در جهت ارتقاء مهارت و توانمندی آینده‌سازان کشور تاثیر بسزایی دارد.
زرافشان ضمن تاکید بر ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس خاطر نشان کرد: در راستای استفاده از تجربیات موفق معلمان با سابقه در تمام دوره‌های تحصیلی دستورالعمل تهیه کرده و در اختیار فارغ‌التحصیلان قرار داده ایم تا با استفاده از این تجربیات بتوانند فضای مناسب آموزشی را برای دانش آموزان فراهم نمایند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها