معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:
باید مدیریت مناسبی جهت استفاده از آبها صورت گیرد و تدابیر لازم برای فصول کم آبی و کم بارش توسط مدیران متولی اتخاذ شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۸۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان زنجان،گفت: باتوجه به پیگیری صورت گرفته برای استقرار ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر زنجان مدیران محیط زیست استان باید ظرف مدت یکماه نسبت به استقرار این ایستگاه اقدام کنند.

سید بیوک موسوی با اشاره به اینکه ایجاد هماهنگی و اقدامات کارشناسی باید بین دستگاه ها صورت گیرد، افزود: برای استقرار مانیتورینگ و سنسورهای سنجش آلودگی هوا، باید دستگاه های اجرایی دیگر نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: باید دستگاه های متولی مطابق قانون وظایف خود را انجام دهند و تمامی دستگاه های دولتی برای اتصال به شبکه فاضلاب شهری اقدام کنند و در این راستا یک ماه فرصت برای دستگاه‌های اجرایی تعیین می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: باید برای مردم در خصوص اهمیت و ضرورت مسائل اجتماعی توضیح داده شود که با این اقدام افکار عمومی در انجام مسائل مهم شهر و استان زنجان همکاری خواهند کرد.

سید بیوک موسوی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان متعهد شده در خصوص بالازدگی آب های زیرزمینی اقدامات لازم را انجام دهد، کفت: با توجه به مشکلات و بحران کم آبی در استان و کشور، مدیران مربوطه برای مدیریت مصرف آب و همچنین مدیریت بالا آمدگی آب های زیرزمینی در برخی نقاط شهر زنجان برنامه ریزی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید برای استفاده از آب های بلااستفاده در بخش کشاورزی و صنعت برنامه ریزی  صحیحی صورت گیرد، اظهار داشت: باید مدیریت مناسبی جهت استفاده از آبها صورت گیرد و تدابیر لازم برای فصول کم آبی و کم بارش توسط مدیران متولی اتخاذ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه انسان سالم، محور توسعه در جامعه محسوب می شود، تصریح کرد: در تامین سلامت انسان ها، توجه به مسائل زیست محیطی، بهداشت و ورزش از عوامل مهمو تاثیرگذار محسوب می شوند.

 

 

ارسال نظرات