امروز آمریکا پیش از هر زمانی نگران پیشروی ایران در منطقه است

جانشین فرمانده سپاه قدس در یادواره سردار شهید محمدعلی الله دادی گفت:همه امرای دشمن فهمیدند دیگر نمی توانند مانند سال های اول انقلاب با جمهوری اسلامی رفتار نمایند و به همین دلیل امروز می خواهند با سروصدا جلوی شتاب ما را بگیرند و آمریکایی ها از ما درخواست دارند و برای مذاکره التماس می کنند.                                                                                  
کد خبر: ۸۹۷۶۹۹۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، جانشین فرمانده سپاه قدس در یادواره سردار شهید محمدعلی الله دادی و شهدای تیپ ادوات لشکر ۴۱ ثارالله اظهار داشت:در شهر پاریز در جمع خانواده های شهدا هستیم و شهدای گرانقدرمان این جمع نورانی مزین تر از سال های دیگر با حضور همرزمان شهید و خانواده های معظم شهدای ادوات پیروز ثارالله برای همه ما توفیق حاصل شد که میهمان شهدا باشیم.
سردار اسماعیل قاآنی افزود:لشکر ۴۱ ثارالله کانون پرورش دلیرمردان بوده که از این خطه شهید پرور در دوران ۸ساله دفاع مقدس در عملیات های متعدد اثبات کردند بچه های لشکر که چگونه حامیان ولایت هستند و مردم دلیر پای کار دفاع از انقلاب اسلامی هستند و شهر سیرجان و شهر پاریز در استمرار آن دلیر مردان محکم و مقاوم پای کار نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.
وی اذعان داشت:سند زرین این شهر پای کار بودن شهدای عالی مقامی است که جان خود را به محضر الهی اهدا کردند و آخرین آن این سرزمین قهرمان پرور سردار شهید الله دادی که انصافا مرد رشادت و سازندگی همه دوران ها بود.
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت:شهدای عالی مقام که البته هر مجلس شهیدی مجلس همه شهدا است و مجلس عزت و سرافرازی است که یک بار دیگر در این مجلس پرچم را علم کرده اند و زیر سایه آن زندگی کرده اند و همه بزرگان ما آرزویشان شهادت در راه خدا بوده و رزمندگان همین که اراده رفتن به جنگ می کنند خداوند برگه آزادی از جهنم بهشان می دهند.
قاآنی افزود: مردم پاریز مهاجران و مجاهدانی مثل الله دادی را داشتید که دراین مجاهدت ارزشمند گوی سبقت را از دیگران ربود.
این مقام عالی رتبه سپاه خطاب به خانواده معظم شهدا بیان داشت:دوره محدود زندگی معین و مقدر است و انسان بیشتر از ان چه مقدر شده نمی تواند باشد و مرگ هر وقت سراغش بیاید باید تسلیم شود و چه شرافتی بالاتراز این که مهر شهادت به زندگیش بخورد و خانواده ی معظم شهدا افتخار بزرگی در مسیر رضای الهی نصیبشان شده که عزیزشان را تقدیم کرده اند.
وی گفت:جایگاه شهید را خدا می تواند تعیین کند و جایگاه شهدای ما صرفا به شخصیت خودشان ختم نمی شود و امروز ما در مملکتی زندگی میکنیم که انقلابش براساس اسلام و مردم زیر پرچم اسلام و پشت رهبری برای نظام الهی و برای انسانیت قیام کردند.
قاآنی خاطر نشان کرد:از اول انقلاب استکبار و در راس آن اسرائیل خواستند که جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرند و انقلاب را نابود کنند اما امروز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب این نظام آسیب ندیده است و به بهترین شکل خود جنبش کرده و تهدیدها را به پشتوانه ولایت خنثی کرده و توطئه ها ی را که داخل شهرها انجام شدند شکست دادند و امروز در۴۰سالگی انقلاب در خارج از مرزها با آنها می جنگیم.
جانشین سپاه قدس بیان کرد:آمریکا بارها دست به رذالت زده و امروز آشکار است که دستشان خالی و رئیس جمهور آمریکا دیوانه بازی سر ایران در می آورد و با زور ۴۰ساله حرف خودشان را می خواهند به کرسی باشد.
سردار قاآنی در ادامه گفت:پشت این چهره های اتو کشیده خباثت وجود دارد و هر آدم عاقلی می فهمد که آمریکا ۴۰ سال دارد می جنگد و اول انقلاب کجا بود و ما کجا بودیم و امروز کجاست و ما کجاییم و قدر نورانی ولایت را قدر نمی دانیم و بعضی هایمان حرکت پرشتاب انقلاب را نمی بینیم این نظام دارد میرود و اگر کوتاهی کنین بهره ای نمی بریم.
وی گفت: نظام،نظام الهی است و این مردم و خانواده شهدا تا آخر خواهند ایستاده اند و در این ۴۰ سال کوتاه ایران و رهبران اش مرکز افتخار هر آدم با شرفی است و هر آدمی رذلی از این می ترسد.
قاآنی خطاب به آمریکا و ایادیش گفت: شما ۱۰سال در عراقید،ابر قدرت دنیایید و همه امکانات را دارید اما ناتوان و دروغ هستید و هر آدم عاقلی می داند که چقدر ذلیليد و حرف انقلاب حرف الهی است و به برکت ولایت به جلو پیش می رویم و اسلام و خون سرخ سالار شهیدان در این قرن هم مشتری دارد و شهدای عالی مقام آن را اثبات کردند

ارسال نظرات
آخرین اخبار