خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوسف:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوسف گفت: مرگ برای انسان های مومن پلی به جهان ابدی برای زندگی جاویدان با آسایش و راحتی است و برای انسان های خطا کار جهانی است که طعم کار های ناپسند خود را می چشند.
کد خبر: ۸۹۷۶۹۹۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی الوانی در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج خوسف اظهار داشت: مرگ پلی به آینده برای زندگی ابدی است نه پایانی نا خوشایند.

وی ادامه داد: افراد در زندگی عادی خود در زمان هایی از مرگ فرار می کنند در حالی که فرار اینان باعث می شود که به مرگ نزدیک تر می شوند.شهادت از مرگ هایی است که انسان ها با افتخار و استقبال به سمت آن می روند و از روبه رو شدن با آن هراس و دلهره ای ندارند.

 

وی عنوان داشت: افرادی که با کردار ناشایست خود باعث می شوند مردم با رنج و مشقت زندگی کنند در زمان رویارویی با مرگ دچار ترس و اضطراب می شوند و از مرگ هراس دارند در حالی که افراد مومن و محسن با شادی و راحتی به دیدار ملک الموت می روند و از مواجهه با آن شاد هستند.

 

وی ادامه داد:مرگ برای انسان های مومن پلی به جهان ابدی برای زندگی جاویدان با آسایش و راحتی است و برای انسان های خطا کار جهانی است که طعم کار های ناپسند خود را می چشند.

 

وی در پایان اظهار داشت:شهادت از نوع مرگ هایی است که انسان های مومن از رویارویی با آنان شاد می شود و آرزوی رسیدن به آن را دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها