معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

برگزاری کارگاه شعر فارسی، ترکی و داستان‌نویسی در زنجان

سه کارگاه‌ شعر فارسی، ترکی و داستان‌نویسی به عنوان برنامه جنبی چهارمین جشنواره حضرت زینب(س) شکوه شکیبایی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۰۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری  کارگاه شعر فارسی، ترکی و داستان‌نویسی در زنجان گفت: این کارگاه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ عصر با حضور اساتید ملی حوزه شعر و ادبیات، همچنین نویسندگان و شاعران استانی خواهد بود.

ابراهیم قاسمی، زمان برگزاری این سه کارگاه را عصر روز شنبه، ٣٠ بهمن دی ماه عنوان کرده و افزود: کارگاه شعر و اثرخوانی فارسی با حضور بهروز منزوی و محمد سعید میرزایی، برگزیدگان جشنواره شکوه شکیبایی و شاعران استانی برگزار شده و کارشناس مجری آن علیرضا بازرگان از شاعران توانمند استان خواهد بود که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر می‌شود.

وی کارگاه دوم را مربوط به شعر و ادبیات ترکی عنوان کرده و اظهار داشت: دکتر محمدعلی بیانی و علی کریمی در این کارگاه حضور داشته و برگزیدگان بخش‌های مختلف شعر، داستان و دلنوشته ترکی جشنواره شکوه شکیبایی به همراه نویسندگان و شاعران ترک زبان استان در سالن ١٠٠ نفره فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان واقع در طبقه اول گردهم می‌آیند.

قاسمی کارگاه سوم جشنواره شکوه شکیبایی را کارگاه داستان فارسی معرفی کرده و ادامه داد: این کارگاه با حضور مهدی قزلی، مردعلی مرادی، محمدعلی خامه‌پرست، سلمان کریمی و برگزیدگان بخش داستان فارسی جشنواره و نویسندگان استانی در محل اتاق جلسات فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان واقع در طبقه اول تشکیل می‌شود.

 

 

ارسال نظرات