مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

واگذاری 173 واحد مسکن به مددجویان زنجانی همزمان با دهه فجر

همزمان با سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 173واحد مسکن با هزینه سه میلیارد و321میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واگذار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۱۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه به منظور بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی با رویکرد محرومیت زدایی اجرا می شود ، گفت : رویکرد کمیته امداد در اجرای برنامه های ویژه ایام دهه فجر تبیین دستاوردها و خدمات برجسته این نهاد در بخش های اشتغال ، مسکن ، فرهنگی و حمایتی است.

هدایت صفری افزود: رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف ، توانمندسازی فکری ، فرهنگی و درنهایت اقتصادی آنها بوده و تلاش می کنیم در برنامه های اجرایی ایام دهه فجر نیز خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد مبتنی بر شاخص های توانمندساز به گروههای مختلف مددجویی ارائه شود.

وی با اشاره به برنامه های اجرائی این نهاد در ایام دهه فجر، اظهار داشت: پرداخت283 میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 101 زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از برنامه های مهم اجرایی این نهاد در حوزه تحکیم بنیان خانواده  در ایام دهه فجر امسال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان واگذاری 173مسکن مددجویی با هزینه سه میلیارد و 321 میلیون تومان را برای مددجویان شهری و روستائی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان را یکی دیگر از برنامه های اجرائی این نهاد در دهه فجر اعلام کرد و  تصریح کرد: از برنامه های دیگر این نهاد در ایام دهه فجر امسال پرداخت یک میلیارد و 775 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به 140 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل اعتبارات داخلی این نهاد و منابع بانکی است.

صفری افزود: افتتاح آموزشگاه های قالی بافی در مناطق روستایی استان زنجان برای مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به 410 مددجوی زنجانی و بهره برداری از 33 طرح کارگاهی ایجاد شده برای جامعه هدف این نهاد از برنامه های دیگر حوزه اشتغال در ایام دهه فجر امسال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای برنامه های فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز در ایام دهه فجر امسال پیش بینی شده است، گفت: از برنامه های مهم فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال اعزام 345 مددجوی تحت حمایت این نهاد به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات است.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی در بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با موضوع انقلاب اسلامی ، گفتمان دینی و ولایت مداری را از دیگر برنامه های فرهنگی این نهاد در ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: برگزاری مجالس سخنرانی با استفاده از کارشناسان علوم دینی و اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع انقلاب اسلامی و تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) از برنامه های دیگر فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در ایام دهه فجر امسال است.

صفری به بازدید ازخانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با همراهی مسئولین استانی و شهرستانی را در قالب طرح مفتاح الجنه بعنوان یکی دیگر از برنامه های اجرائی این نهاد در ایام دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ریزی شده است در ایام دهه فجر امسال از 150خانوار موفق تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در بخش های مختلف از جمله اشتغال ، فرهنگی ، ورزشی و بیماران خاص و صعب العلاج دیدار به عمل آمده و از آنها تفقد  و دلجویی شود.

 

ارسال نظرات