همایش و گردهمایی فرماندهان و رزمندگان گردان امام سجاد علیه السلام لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۳۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سید رحیم موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: این مراسم با هدف بازخوانی و سازماندهی مجدد گردان غیور امام سجاد علیه السلام در دوران دفاع مقدس برگزار شده است.

وی افزود: جمعی از فرماندهان گروهان ها و دسته ها و رزمندگان و سربازان این گردان به همراه خانواده های آنان در این مراسم حضور یافته اند.

موسوی تصریح کرد: از دوسال پیش شناسایی افراد سازمان رزم گردان امام سجاد علیه السلام در دوران دفاع مقدس شروع شده و هدف اصلی جمع آوری تاریخچه گردان خط شکن امام سجاد علیه السلام در دوران دفاع مقدس می باشد.

وی گفت: بازخوانی نقش مهم گردان امام سجاد علیه السلام در سه عملیات بزرگ کربلای 5، والفجر8 و والفجر10 از اهداف این همایش می باشد که اولین گردهمایی با عنوان یادمان کربلای 5 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد. 

دبیر اولین همایش یادگاران گردان امام سجاد علیه السلام افزود: بازخوانی اسناد دفاع مقدس یکی از خلاء های موجود در استان چهارمحال و بختیاری است که خیلی به آن پرداخته نشده و بیشتر در زمینه خاطره نویسی و خاطره گویی کارهایی انجام شده است و باید بیش از پیش به نقش رزمندگان چهارمحال و بختیاری بعنوان یکی از استانهای تإثیرگذار در دفاع مقدس پرداخته شود.

ارسال نظرات