مطالبه و خواسته اصلی مردم شهرستان خدابنده، تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاهاست.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۵۶
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شصت و دومین سالگرد شهادت مظفرعلی ذوالقدر و یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده گفت: برای این‌که بخواهیم راه امام(ره) و شهدا را ادامه دهیم، باید وحدت، همدلی و انسجام ملی را حفظ کنیم.

احمد بیگدلی با بیان این‌که مردم ولایت‌مدار خدابنده از 62 سال پیش، شهیدپرور بودنشان را با شهادت شهید ذوالقدر که به عنوان شهید ملی محسوب می‌شود به دنیا و ایرانیان نشان داده‌اند،افزود: شهدا و ایثارگران با جانفشانی و رشادت خود در دوران 8 سال دفاع مقدس و با وحدت، همدلی، انسجام و تبعیت محض از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از آب، خاک، ناموس و شرف این مملکت دفاع کردند و اکنون این انقلاب و شهدا و تمامی مناسبت‌ها و گرامیداشت‌ها متعلق به همه مردم ایران است که مطیع فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی اظهار داشت: مسئولان و صاحبان تریبون‌ها وظیفه‌ای جز حفظ وحدت و انسجام و کنار گذاشتن اختلافات احتمالی ندارند.

فرماندار خدابنده به مشکلات این شهرستان اشاره کرد و افزود: عدم وجود راه‌های مواصلاتی استاندارد، نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی، نبود گاز در شهرها و روستاها، عدم وجود آب شُرب سالم و بیکاری از جمله مشکلاتی بود که طی سال‌های گذشته، مردم این شهرستان را آزار می‌داد که خوشبختانه با وحدت و همدلی و تلاش مسئولین شهرستان، قدم‌های موثری طی سال‌های اخیر برای رفع این مشکلات برداشته شد.

بیگدلی با بیان این‌که طی سال‌های گذشته، جرقه توسعه و پیشرفت شهرستان خدابنده ایجاد و گام‌های اساسی در این راستا برداشته شده است، ادامه داد: مجوز تاسیس بیمارستان 220 تخت‌خوابی اخذ شده که در دهه فجر امسال، کلنگ‌زنی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تمامی شهرها و بیش از 60 درصد از روستاهای شهرستان نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه وعده مسئولان برای گازرسانی به تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در انتهای سال 97 عملی گردد، اضافه کرد: مطالبه و خواسته اصلی مردم شهرستان خدابنده، تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاهاست.

وی معضل بیکاری جوانان را از دیگر مشکلات مردم شهرستان برشمرد و گفت: امید است با تلاش  و همدلی مسئولین، این مشکلات نیز مرتفع شود.

ارسال نظرات