خبرهای داغ:
طی 9 ماهه سال جاری محقق شده است:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در سفر به شهرستان بوئین زهرا با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار و از تعامل و همکاری سازنده نیروی انتظامی بوئین زهرا با کمیته امداد تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۸۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این دیدار با تشکر از تلاش های مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا به ویژه تعامل و همکاری سازنده با کمیته امداد که منجر به ارتقاء امنت صنادیق صدقات و افزایش اعتماد عمومی به خدمات این نهاد شده است گفت:ریشه کنی فقر علاوه بر برنامه ریزی و همت مسئولین نیازمند حضور موثر مردم است.
وی ادامه داد: باید مردم وارد صحنه شوند و روح انفاق و نیکوکاری در جامعه شکل بگیرد ، در این صورت برکت الهی هم جامعه را دربر خواهد گرفت.
مدیرکل کمیته امدا استان قزوین اعلام کرد: یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد امام (ره) رفع فقر و محرومیت به واسطه حضور مادی و معنوی مردم است که خوشبختانه طی 9 ماهه گذشته از سال حضور و مشارکت مردمی در برنامه های مختلف امداد پررنگ و موثر بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 50 درصد رشد داشته است.
مومنی عنوان کرد: تجربه کشور ما نشان داده است که هر جا مردم در صحنه بوده اند سخت ترین مشکلات نیز رفع شده است همانطور که در جنگ تحمیلی، فتنه 88 و حوادث اخیر شاهد حضور موثر و با بصیرت مردم بودیم.
در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: پلیس در شهرستان بوئین زهرا تعامل خوبی با همه دستگاه به ویژه با کمیته امداد امام (ره) که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی است، دارد.
حسین علیان نژاد یادآور شد: انچه در مجموعه این نیرو برای خدمت رسانی به نیازمندان در تعامل با کمیته امداد انجام شده است، افتخار است که به آن می بالیم و برای همکاری بشتر در جهت خدمت رسانی به محرومان آمادگی کامل داریم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها