نخستین المپیاد ورزش همگانی همزمان با سایر شهرستان‌های خراسان رضوی صبح امروز در ۱۰ رشته ورزشی در تربت حیدریه آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۹۱
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سیدحمیدرضا امینی، رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در حاشیه برگزاری این مسابقات درجمع خبرنگاران تربت حیدریه اظهار داشت: نخستین المپیاد ورزش همگانی همزمان با سراسر خراسان رضوی از صبح امروز با حضوریک هزار ورزشکار مرد و زن علاقمند به ورزش‌های همگانی در ۱۰ رشته ورزشی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این مسابقات در ۸ سالن ورزشی شهرستان بصورت جداگانه برای مردان و زنان در حال برگزاری است و تا پایان امشب نفرات برتر برای حضور در مسابقات استانی که دهه فجر در مشهد برگزار می‌شود انتخاب خواهند شد.

امینی خاطر نشان کرد: مسابقات تیر و کمان سنتی و هفت سنگ مهارتی بعنوان تنها بازی‌های بومی محلی در این رقابتهاست که مورد استقبال علاقمندان به بازی‌های بومی محلی قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در بین جامعه و فراهم کردن زمینه برای شرکت در مسابقات قهرمانی و بومی محلی برای ورزشکاران عنوان کرد.

وی، استعداد یابی بین جوانان و نوجوانان در رشته‌های ورزشی بویژه والیبال و طناب کشی را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات یاد کرد.

شایان ذکر است که شهرستان تربت حیدریه دارای ۳۲ هیئت ورزشی است که بالغ بر ۱۵ هزار ورزشکار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها