خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان عنوان کرد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت: مادامی که انسجام و وحدت مردم کشور ما به عنوان به یک قدرتی بی نظیر و یک پشتوانه قوی برای نظام اسلامی وجود دارد و هر روز خداوند بر عظمت آن می افزاید آسیبی به این کشور و مردم نخواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۹۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

انسجام و وحدت مردم قدرتی بی‌نظیر و پشتوانه قوی برای نظام اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیداسکندر صیدایی در شورای قشر بسج ادارات سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر دست‌های پنهان و آلوده دشمن را در این گونه امور امری بدیهی دانست و بیان داشت: مادامی که انسجام و وحدت مردم کشور ما به عنوان به یک قدرتی بی نظیر و یک پشتوانه قوی برای نظام اسلامی وجود دارد و هر روز خداوند بر عظمت آن می افزاید آسیبی به این کشور و مردم نخواهد رسید.

وی افزود: حفظ هوشیاری و رصد اوضاع موجود و تبیین گذشته و حال فرصتی برای آمادگی در مقابل حوادث احتمالی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان تصریح کرد: وجود نعمت ولایت فقیه در این کشور خود پشتوانه ای بسیار عظیم است تا کشتی انقلاب را از گودال‌های حوادث و امواج فتنه‌ها عبور دهد.

وی درایت و کاردانی و زکاوت و هوشمندی مقام معظم رهبری را در این قضایا بزرگ‌ترین سرمایه دانست و ابراز داشت: در صحنه بودن مردم و مسئولین و همراهی و هم‌پیمایی با حضرت آقا را از ارکان دیگر این امر مهم است.

صیدایی بیان داشت: عده ای غافل و بی بصیرت که فریب شبکه‌های ماهواره‌ای را می‌خورند تحت القائات آنان وارد میدان آسیب رساندن به اموال عمومی به بهانه‌های پوچ می‌شوند که باید بدانند این گونه کارهای زشت و منفور که از آنان سر می‌زند هیچ‌گاه در اراده مردم خللی وارد نخواهد کرد.

وی آسیب رساندن به اموال عمومی را خلاف شرع و مقدسات دانست و توهین به ارزش‌ها و ارکان نظام را سناریوی دشمن به دست فریب خوردگان داخلی عنوان کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با اشاره به اینکه همواره کمک و لطف خداوند به این مردم و خون‌های پاک و مطهر شهدا اجازه نخواهد داد آسیب و گزندی به راه بلند و متعالی امام(ره) برسد و ما همواره در ادامه این راه مصمم هستیم.

وی با اشاره به نقش مدیران و کارمندان در کمک به آگاهی‎‎های مردم ابراز داشت: مدیران با دقت نظر و تجزیه تحلیل درست به روشنگری افکار عمومی کمک کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات